Abraço, Jorgi Ruynart


Quem mostrava esse caminho longe?
Quem mostrava esse caminho longe?
Esse caminho pra São Tomé
Quem mostrava esse caminho longe?
Quem mostrava esse caminho longe?
Esse caminho pra São Tomé
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Quem mostrava esse caminho longe?
Quem mostrava esse caminho longe?
Esse caminho pra São Tomé
Quem mostrava esse caminho longe?
Quem mostrava esse caminho longe?
Esse caminho pra São Tomé
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Si bô 'screvê' me 'm ta 'screvê
Si bô 'squecê me 'm ta 'squecê
Até dia qui bô voltà
Si bô 'screvê' me 'm ta 'screvê
Si bô 'squecê me 'm ta 'squecê
Até dia qui bô voltà
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau
Sodade
Sodade
Sodade
Dessa minha terra São Nicolau


Comentários

Mensagens populares