त्यो गीत नबजाउनुहोस्

 


पहिलो चोटि म छक्क परें। र वार्तालाप एक बहाना थियो कि तपाईं वरिपरि हुन मन पराउनुहुन्छ, कि तपाईं मलाई अझ राम्ररी चिन्न चाहनुहुन्छ, र किनकि म धेरै पछि हटाइएको थिएँ, किनकि मैले आफूलाई टाढा र चिसो राखें, किनकि म एक साधारण कुराकानीको लागि धेरै प्रतिकूल थिएँ, त्यसपछि, धेरै पछि, तपाईं फिर्ता आउनुभयो, तपाईं बस्नुभयो, तपाईं बस्न सक्नुहुन्छ भनेर सोधेपछि, म फ्रायड पढ्दै थिएँ, तर फ्रायड मलाई कहिल्यै बोरिंग लागेन,  त्यसैले अपर्याप्त, नित्से, मिर्सिया एलियाडे, मैले तपाईंको उपस्थितिले मलाई के गरिरहेको छ भनेर बेवास्ता गर्ने प्रयास गर्दै आफैलाई अगाडि बढ्न बाध्य बनाएँ, जसले मलाई मेरो मनसायबाट विचलित बनायो, मैले अर्को कफीको लागि सोधें, म तपाईंको नजरबाट भागेँ र यो रह्यो, मैले यसलाई पार्श्वतामार्फत महसुस गरें, जसले मलाई बाध्य बनायो, ताकि तपाईंले महसुस गर्न सक्नुहुन्न कि यसले मलाई तपाईंको नजर समात्न परेशान गर्दछ, मेरो हृदय मुस्कुराउँदैन र, थोरै-थोरै, मैले उसलाई महसुस गर्न दिएँ, उसलाई सजाय नदिई, उसलाई समन्वय वा निर्देशन नदिई,  अनि जब मैले तिमीलाई हेरें,मैले यो सुनिश्चित गर्ने कोसिस गरें कि तपाईं वरिपरि हेर्दै हुनुहुन्छ, तपाईंलाई हेर्नको लागि अरू कसैसँग कुरा गर्दै हुनुहुन्छ, र मैले तपाईंको कपालले तपाईंको कानको लोबलाई छुने तरिका सम्झें, मैले तपाईंको माथिल्लो ओठमा भएको चिन्ह याद गरें, मैले तपाईंको स्पष्ट मुस्कानको आकार, पलक र आँखा, तिनीहरूको रङ र आकार,  मैले सबै कुरा याद गरें, मैले जाँच गरें, मैले अनुसन्धान गरें, मैले मेरो ध्यान केन्द्रित गरें, मैले मेरो ध्यान तपाईंको पाखुरामा, तपाईंको घाँटीमा, तपाईंले कफी कप समातेको तरिकामा, तपाईंको चुटकुलाहरू, र म पहिले नै सक्षम थिएँ, अँध्यारोमा मेरो कोठाबाट, तपाईंको वफादार चित्र कोर्नुहोस्, तपाईंको खुट्टा र तिघ्राको रूपरेखाको, तर तपाईंको हातहरू रातमा चराहरू थिए, मैले फ्रायडलाई बिर्सें, ती सबै, यद्यपि मैले प्रायः तिनीहरूलाई शान्त हुने बहानाको रूपमा प्रयोग गरें, र अरूलाई अर्को चरणमा सल्लाहको रूपमा, यदि यो हुन लागेको थियो भने। छत सेटिङ थियो, तपाईं आउँदै गरेको हेर्नको लागि उत्तम बहाना, म पुस्तकहरूमा मेरो नाकको साथ, फोटोग्राफी कोर्समा, तर यो भित्र कविता थियो जुन स्थापित हुनुपर्थ्यो। अन्धा धब्बाहरू, परिप्रेक्ष्य, लेन्स र लेन्सहरू, यो तपाईंको नजर समात्न, सबै कुरा रेकर्ड गर्न अत्यावश्यक थियो, यदि यो सबै समाप्त भएन भने, अचानक, जस्तै कि संसारबाट बाढी आयो र तपाईंलाई टाढा लग्यो। र त्यसपछि, त्यहाँ धेरै पछि थिए, गुइमारेसलाई निमन्त्रणाको बीचमा, प्रकृतिको लागि, फोजमा आइसक्रिम पार्लरको लागि जुन पृष्ठभूमि छविको रूपमा तपाईंसँग समुद्र हेर्न सुखद थियो, कि स्मृतिको फ्रेमले मेरो तर्कसंगत विचारको रेखाहरू र मेरो हृदयको तत्काल धड्कनबीचको सन्दर्भ र प्रेरणालाई बेवास्ता गर्दैन, मेरो छातीमा दौडिरहेको छ। र त्यो सवारीमा, जहाँ हामी केवल दृश्यावलोकनकर्ताहरू थियौं, हिचकिचाहट, गाडीको पछाडि, पाङ्ग्रामा फ्रान्सिस्को र मृत व्यक्तिको ठाउँमा एना, हामीले धेरै किलोमिटर, धेरै देशहरू गर्यौं, यो पाँच मिनेट जस्तो लाग्यो, तपाईंले मलाई मेरो पहिलो चुम्बन दिनुभयो र मैले फ्रायड, हेमिंग्वे, फोटो, रुईको चिन्ता, परिवार भनिने वियोगलाई बिर्सें, मैले पनि बिर्सें कि मलाई डर थियो, मैले बिर्सें कि म एक केटी हुँ, तपाईंको मुख र मेरो बीचमा म केवल अनन्तकाल दर्ता गर्न सक्छु। अनि त्यसपछि, त्यो चुम्बनको धेरै वर्ष पछि, तपाईं अझै पनि त्यहाँ हुनुहुन्थ्यो, मेरो हात समातेर, मलाई तपाईंको छातीमा लंगर गर्दै, मोन्टे क्रास्टोको माथिबाट मोइमेन्टाको क्यासलको टुप्पोसम्म, र म अझै पनि भित्र मा एक केटी थियो, तर बाहिर यो पहिले नै म मा ध्यान थियो कि महिला आगमन मा लामो समय छैन, एक अवतरण गर्न आए कि आनन्द मा उनको प्रवेश बनाउन, छैन, मेरो आमा ले मलाई दोहोर्याए जस्तै, भ्रम र कल्पना, उनको जीवन को पुनरावृत्ति को अभिशाप, जो तपाईंको पक्ष मा म अस्तित्व को एक दैनिक राज्य जस्तै हो भनेर विश्वास। र त्यसपछि, धेरै पछि, हानिको पीडामा, तपाईं त्यहाँ हुनुहुन्थ्यो, हजुरबा रोड्रिगोले जीवनलाई बिदाइ गर्नुभयो, भूमिलाई, वरिपरिका मानिसहरूको, र यो मसँग थियो कि तपाईं हुनुहुन्थ्यो। अनि तिमीले मौनताको नाउँ दियौ, तिमीले आफूलाई निरन्तर उपस्थित बनायौ, र त्यसको केही समयपछि, पृथ्वीले मेरो आनन्द, एक घुट्कोमा, एक झट्कामा, एक झट्कामा, जसरी पहिले गरेको थियो, जब रुइजिन्होले बिदाइ गरे, जब आनन्द गर्मीको आकाशजस्तै घुमिरहेको थियो, फलको मौसमको अन्तमा, फल पृथ्वीमा गायब भयो,  एक तिर्खाएको शरद ऋतु, र त्यो समयमा जब म पनि छोड्न चाहन्थें, तपाईं त्यहाँ हुनुहुन्थ्यो, मलाई समात्न, मलाई लगातार पीडाबाट च्यात्न, त्यो दुःस्वप्नको लागि जुन प्रतिशोध लिएको थियो र तपाईंले मलाई सम्पूर्ण प्रस्ताव गर्नुभयो, र पहिलो ब्ल्याकमेल आउँदा मेरो रक्षा गर्नुभयो, जब भावनाहरू घरको माध्यमबाट दौडे, छत र भुइँको बीचमा आफूलाई कायम राखे, जहाँ सबै कुरा शनिले मबाट चोरेको बच्चाको सम्झना थियो। र त्यसपछि, तपाईंले मलाई चुम्बन, आलिंगन र आलिंगनले ढाक्नुभयो, दिनदिनै, वर्षैपिच्छे, पीडालाई लालसाले प्रतिस्थापित गर् यो, र लालसा कहिल्यै मर्दैन। मलाई यो थाहा थियो जब मैले मेरो बुबालाई गुमाएँ, मलाई सधैं थाहा थियो कि जब हामीबाट आशा चोरी हुन्छ, भविष्यसँग हामीले जति नै गठबन्धन गरे पनि, हानिको फरमान आन्तरिक हुन्छ, यो जताततै हामीसँग हिंड्छ, साथै तपाईंको सबैभन्दा सुन्दर स्मृति जारी छ, र त्यसपछि, त्यसपछि, मैले तपाईंलाई गुमाएँ र जब मैले तपाईंलाई गुमाएँ, मैले आफैलाई गुमाएँ, यति धेरै वर्ष, यति धेरै, औंलाहरू र औंलाहरू भन्दा बढी गणना गर्न सकिन्छ,  जबसम्म म भित्तामा झुकेको थिइनँ, जबसम्म मैले ऐनामा हेरें, तबसम्म मैले आफैलाई हराएँ। जबसम्म म डरको समुद्र तटमा, क्यास्ट्रो डी साम्पायोको चट्टानको टुप्पोमा, जहाँ मलाई विश्वास थियो कि मैले राखेका पीडाहरू गाडेको छु, वर्तमान पीडाहरू, सँगै बस्ने सबै पीडाहरू, त्यो दिउँसो, सबै हतारमा समुद्रमा उड्दै, चैपल, किल्ला, मैले त्यस दिन आफैलाई गाडें, जब विश्वासघात मेरो हातमा पुग्यो, जुन आधिकारिक थियो,  जुन कुरा मैले अझ वफादार र विश्वासी ठानेको कुराबाट आएको हो। र त्यसपछि, यद्यपि म दार्शनिकहरू र धर्मशास्त्रीहरू, फ्रायड, जंग, स्पिनोजा र अन्य धेरैलाई पुनरावलोकन गरिरहन्छु, मलाई थाहा छ कि म को थिएँ, साम्पायोको क्यास्ट्रो र सार्त्रको अस्तित्ववादको बीचमा, तपाईंको कम्पनी बिना, दिनहरू जन्मेको देख्नुको पीडाको साथ। आखिर, अनन्तता पर्खनु पर्दैन। म होइन. र पहिले आनन्द अनौठो छ, त्यसपछि यो डुब्छ र त्यसपछि, ठीक छ, त्यसपछि कसैले सँगै आउँछ र हामीलाई बताउँदछ कि यो सबै एक नाटक थियो, कि यो एक सिमुलेशन थियो, घृणित को एक कार्य।  जसरी मेरा सन्ततिले मलाई घोषणा गरेका थिए। त्यो आनन्द आजीवन होइन, त्यो प्रेम अनन्त छैन, यदि यसले तपाईंको आँखामा हेर्न वा तपाईंको सङ्गतको आनन्द उठाउन सक्दैन भने। 

र त्यसपछि, गिद्धहरू रात भरिन्छन्, मेरा विचारहरूलाई डस्छन्, र त्यसपछि म उही रहन्छु, केवल राख्नको लागि राम्रो चीजहरू राख्न, अलगावमा बाँच्न, दिवास्वप्नमा, किनकि मैले सबै आनन्दहरू गुमाएको छु, तर मसँग अझै पनि तपाईंको फोटो बाँकी छ। अनि उहाँले नै मलाई बचाउनुहुन्छ र मलाई अर्को दिनमा धकेल्नुहुन्छ। 


Comentários

Mensagens populares