लाउरा डे येशू

 




प्रेमको निराशाको एकालाप


हामी अनन्त ज्योतिको आशामा दौडिरहेका छौं

हाम्रो मनमा के थियो: बिना शर्त प्रेम

जसले निर्दोषताको लागि भीख माग्छ र निराशाभन्दा बाहिर जादूको माग गर्दछ।

प्रेम हृदयदेखि ओठसम्म, दिनचर्यामा, थकाइ र थकाइमा र अन्तमा डरमा भाग्यो

आखिर, केवल केटी, ब्वाँसो, गीतहरू अनन्त छन् ...

यदि हामी अनन्त हुन सक्थ्यौं भने!


र त्यसपछि, निराशा मेरो आवाजमा अड्कियो

अनि जब मैले तिमीहरूलाई जवाफ दिएँ, त्यहाँ हामी दुई जना रहेनौं।

हामी म र डर थियौं, सँगै सँगै

र तपाईं अतीतमा अड्किनुभएको थियो कि तपाईं के हुनुहुन्थ्यो

र म अथाह खाडलको किनारामा

तपाईं, नार्सिससको विरुद्धमा झुकेर, शब्दहरू र कामहरू विकृत गर्दै

मैले आफैलाई अगाडि बढाएँ, काँप्दै, आफ्नै विभाजनमा!


हामी कहिल्यै एक हुन सकेनौं (दुई हुनु)

र आफ्नो महत्वाकांक्षामा तपाईंले अहिले र त्यसपछि विचार गर्नुभयो,

 त्यसपछि, त्यहाँ कुनै भविष्य थिएन र आखिर, सबै पछि, सबै कुरा थियो।


Comentários

Mensagens populares