अल्मा नोवाईएस

 



हेकेट * नेप्च्यूनस

मन उबलिरहेको थियो, 

शाब्दिक रूप से 

सारा पवित्र रात। 

नेप्च्यून संवादमा थियो 

अनि मलाई प्रस्ताव गरे, 

सृजनशीलताको जुवामुनि, 

प्रचुर, फलदायी 

विस्तार र स्पष्टता 

जसले मलाई भविष्यवाणी गर्न अनुमति दियो, 

अविश्वसनीय 

मेरा फ्यूजन 

अर्को स्तरमा, 

फाटेको पर्दा 

हाम्रो अज्ञानताको। 
जब-जब म उसको नजिक हुन्छु, 

जहिले पनि 

क्रोधित हो जाओ या क्रोधित हो जाओ, 

वा समाधानका लागि तिर्खाएको, 

र प्रतिक्रिया

मेरो अन्तहीनलाई 

मुद्दाहरू 

उहाँले मलाई स्वागत गर्नुहुन्छ 

सचेत र आग्रही, 

मलाई समातेर चुम्बन गर, 

गायब हो रहा है 

मेरो शारीरिक चिन्ताको लागि। 

परमेश्वर ले यसरी नै काम गर्नुहुन्छ।  

बाल्यकाल भनेको राज्य हो 

हाम्रो बच्चाको, 

पवित्रता र स्वेच्छाचारिताको 

हामी के गर्ने हिम्मत गर्छौं 

हामी हुन को लागी। 
अनि हामी यहाँ यति मात्र गर्न आएका हौं, 

प्रयोग 

बाल देवताहरू, 

बिना अधीनता, 

नरक के बीच 

र यसको परिणाम 

juggling 

र हाम्रो सपनाको आकाश। 

सरलता मील का पत्थर है, 

सिँढी, औजार, 

मीठो खमीर 

उनीसँगको मुठभेडको। 
र यो एक हो जसले 

बैठक को एक पार्टी बनाओ, 

मुझे चल्ला बुलाओ, 

चाटा को कम, 

जहिले पनि डेटमा 

उपलब्ध र मिलनसार, 

अनि उनी थप्छिन् कि म जिद्दी छु, 

कि यो हो 

मेरो सबैभन्दा खराब गुणस्तर 

र त्यो उहाँलाई खुसी पार्नको लागि, 

म बस अतिरिक्त हटाउन आवश्यक छ, 

त्यो गुणको मात्रा[सम्पादन गर्ने] 

र म सिद्ध हुनेछु,

मेरो मानव असिद्धतामा
र म यो प्राप्त र म काम 

प्रगतिको लागि ममा, 

जिस पर मैं गुलाब पेंट दूँगा 

यो डिजिटल युगको हस्ताक्षरको रूपमा। 

अनि तिमीहरू उहाँको छेउमा जानु अघि, 

धीरे-धीरे मुझे जोड़ो, 

तिमीले मलाई चुम्बन दिनु अघि, 

पेन्ट्स, ग्रेफाइट र प्रिन्टहरू, 

सिर्जना, पुन: सिर्जना र व्यक्त गर्दछ 

तुम मेरे लिए जो प्यार महसूस करते हो, 

कि नोड्सको यस विलयमा, 

तपाईं आरक्षण बिना पूर्ण हुनुहुन्छ 

र त्यहाँ कुनै अन्य तरिका छैन कि 

मसँग पहुँच प्राप्त गर्न। 
केवल प्रामाणिक र अनारक्षित प्रेम 

अल्टिमेट इन्काउन्टरमा जान्छ

मसँग, ममा, र त्यो पनि

तिनीहरूलाई तिमीहरूको ढोका बन्द गर्न देऊ, 

सञ्झ्याल कोर्नुहोस् । 

यसले क्यानभासमा प्रेमलाई चित्रित गर्दछ। 

पानीको रङ प्रयोग गर्नुहोस् 

र छेपारोहरू नबिर्सनुहोस्, 

पुतलीहरूको, 

फूलहरू नबिर्सनुहोस् 

अनि चराचुरुङ्गीहरू, 

एउटा फारम पुन: आविष्कार गर्दछ 

आत्माको लागि माछा मार्न। 
अनि म आज्ञाकारी छु 

म जिद्दी लाई झुण्ड्याउँछु

र, परित्याग गर्नु अघि 

परमेश्वरको झ्याल,

म तपाईंलाई देख्छु

अन्य जीवनको प्रेम

मेरो घरमा पस्नुहोस्

गुलाबको साटो तिमी ल्याऊ

प्लास्टिक के दो बंडल 

पारदर्शी, हातमा

एउटा सपना र अर्को

नरम अण्डाको

मैले आदर्श बनाएको भन्दा धेरै टाढा

र धेरै धेरै 

मैले के सपना देख्ने आँट गरें

तपाईं आफ्नो आँखामा मुस्कान ल्याउनुहुन्छ

तपाईंको हृदय घुँडामा

तुम मेरे आँखें को चुम्बन करो,

मीठा आकर्षण,

कुनै उपचार र कुनै बहाव बिना जुनून

र नीलो आकाश रेखाचित्रमा

बादलले बनेको रुमाल,
अनि म आफैलाई निदाएको देख्छु

तिमी कोठामा, म तिमीमा

अनि अनन्तकालमा मैनबत्ती बलेको हुन्छ

और फिर तुम खुद को प्रकट करते हो

तुम स्वीकार करते हो

तपाईँले विस्तार गर्नुहोस्

मेरा प्यार, तुम सूर्य हो

मंगल ग्रह र आनन्द

प्यार के प्रतिपादक,

चक्कर र कल्पना,

र म चुम्बन प्राप्त गर्न जाँदै थिएँ 

यो बिहानीमा जब, 

सपनाबाट म दुःस्वप्नमा गएँ

जसले मलाई रोक्छ

तुमको कंक्रीट बनाओ, 
ओह तो यह एक सपना था

अनि म फेरि सुत्न गएँ र 

मैले तिमीलाई पक्रने कोसिस गरेको छु।

यति धेरै हेरिरहेकै भरमा थाकेका आँखा

र म तिमीलाई देख्दिन, म जन्मेको छु

डर, जब जागा,

के को लागि आउने छ

र यो हुनु पर्दछ।

म पीडामा आफूलाई बलि चढाउँछु

किनभने यो के हुनेछ,

र श्रद्धाञ्जलीमा,

साहस की बदला,

म एउटा पहेँलो गुलाफ छोड्छु।

अनि म कसरी आत्मसमर्पण गर्छु

सबै मा म छु

मैले तिमीलाई स्वीकार गर्ने निर्णय गरें

जहाँ म आज रात भएको छु
तिमीलाई कसले ल्यायो म तिमीलाई बताउँदिन।

तर तिमीलाई थाहा छ।

शुक्र वहाँ थी, 

मैले भनेका वा गरेका हरेक कुरामा,


तपाईंको बच्चा साम्राज्ञी


Comentários

Mensagens populares