राज्यको प्रेम र शान्ति बुन्दै

 



महोदय, के मेरो राजा को मृत्यु भएको छ?


अनि तपाईं जानुभयो, यदि तपाईं फर्कनुहुन्छ भने पनि नभनिकन। तपाईं लुगा वा तरवार बिना, घोडा बिना, तपाईं आफ्नो भ्रम बाहेक अरू केही पनि आफ्नो साथमा लिनुभएन। तिमीले आफ्नो जीवन यहीँ छोड्यौ, मसँग संगीत, मलाई शान्त राख्न र नोस्टाल्जियाको एक बोतल, मलाई निदाउन। आकाशमा, एल्डेबारनको तारा, मेरो छातीमा, आगो। हाम्रो घरको चारैतिर कुहिरो छाएको थियो र त्यही बेला मैले भेडाको पाठालाई चिच्याएँ, सर, के तपाईंले मेरो शूरवीरलाई गल्ती देख्नुभएको छ? हे परमप्रभु, मेरो हृदयमा तृष्णा छ, मलाई पत्ता लगाउनुहोस्, महोदय, युद्धमा हराएका मेरा राजा! थुमाले मलाई जवाफ दिएन। मेरो निराशाको बावजुद। यो उनको लागि महत्वहीन थियो भन्ने छैन, तर प्रतिक्रियामा ढिलाइले प्रभावकारिताको परीक्षा ल्याउँछ, मूर्ख र शैतानहरूलाई हराउन। हाम्रो भक्ति क्षणभंगुर होस् वा हृदयको जराबाट मापन गर्नुहोस्। जसका लागि बुद्धि र समयका स्वामीहरू बनाइएका गुणहरूको दृढता, लगनशीलता चाहिन्छ। त्यस रात, आकाशमा पूर्वाभासहरू वर्षा भयो, र मेरो नाकमा तपाईंको गन्धले मलाई नशामा, जीवनको निर्लज्जतातर्फ, प्रेमीको रूपमा हाम्रो नग्नतातर्फ डोऱ्यायो, र मैले तपाईंको नाउँ भित्तामा, भुइँमा, आँगनमा, गल्लीहरूमा र अलमारीहरूमा, खुला झ्यालहरूमा, पुराना पत्रहरूमा, सचित्र पोस्टकार्डहरूमा लेख्न थालें, फोटोहरूमा, जहाँ मेरा हातहरू गए, र तपाईंको नाम चारैतिर बस्न आयो, तपाईं माथि वा तल जानुभयो, तपाईं दौडनुभयो वा रोक्नुभयो, ताकि तपाईं प्रेमको उत्पत्तिकहिल्यै बिर्सनुहुन्न, ताकि तपाईं कहिल्यै बिर्सनुहुन्न कि तपाईं कहाँ हुनुहुन्थ्यो, र कसरी घर फर्कने, यदि यस्तो घटना भयो भने। त्यस रात मैले थाहा पाएँ कि मेरो नाउँ तपाईंको पुस्तकको परिशिष्ट हो, कि उहाँको काम प्रतिज्ञा भन्दा बढी थियो।जीवनको चमत्कार, र परमेश्वरको थुमा जसले संसारको पापलाई घातक भाग्यमा, विशाल मानवीय असफलता, विश्वासको यो कमीको लागि मलाई कलरद्वारा च्यातेर मलाई कुनै पनि फार्मेसीमा, कुनै पनि प्रयोगशालामा, पृथ्वीको सतहमा उपलब्ध नभएको पदार्थको इंजेक्शन दिए, जसले रगतलाई नसाहरूमा फर्कायो र पागल बनायो,  अंगहरूमा, तिनीहरूलाई फुल्ने भिटामिन, लचिलोपनको रस, शनिको धैर्यको पागलपन, तपाईंको नाउँ केटीमा शरण लिने एउटी स्त्रीको मुखमा झूला थियो, कि परमेश्वरको थुमा जसले संसारको पाप लाई हटायो, उसलाई धेरै ढिलो भयो भनेर नडराउन देखायो, कि प्रेमको यस मिशनमा कुनै विलम्ब वा असम्भव थिएन, किनकि यो सँधै सही समय थियो, त्यो पदार्थको विश्वासद्वारा खेती गरिएको थियो कि,  रायोको बीउ भन्दा सानो, अधिक अदृश्य, त्यो एम्फेटामाइन थियो र सबै चीजहरू, सबैलाई जीवन्त बनायो, जहाँ पनि उनी जान्थिन्,अनि तिनीहरूले यसलाई एलिक्सिर भने र तिनीहरूले बोतलहरू र जारहरू बनाए, व्यापारी व्यापारीहरू, हर्मिसका विज्ञापनदाताहरू, र यो धन्य अमृतको थुप्रोमा बेचे, तर हामीमा के बढेको थियो भने परम्परागत, बारम्बार स्क्वायर, मेरो नसाहरूमा होइन, मेरो सम्पूर्ण शरीरमा, यो मह र गुलियो थियो, यो चिनीको रूपमा मीठो थियो र इस्पात भन्दा बढी प्रतिरोधी थियो र केवल भेडाको पाठालाई सम्पूर्ण नुस्खा थाहा थियो,  सारा संसारसँग साझा भए तापनि, त्यहाँ अविश्वासीहरूको ब्रह्माण्ड थियो जसले आफूले देखेको कुरामा मात्र विश्वास गर्थे, को दृश्यमा पदार्थ र भवनहरूको ठोसतामा, कंक्रीटको समूहमा, यसको उपयोगिताको अल्पकालिकतामा। अनि प्रेमले त्यस केटी स्त्रीको तिर्खाएको र तृष्णापूर्ण हृदयमा ठाउँ र मलम पायो जसले आफ्नो छातीमा तृष्णाको यस्तो ठूलो समुद्रको लहरको लागि पर्खने निर्णय गर्यो, र समुद्रको विभाजनको सट्टा, मोशाले जस्तै, उसले पश्चातापलाई सुनामी बनायो, र यो कुनै सीमा बिना बढ्दै गयो, सबैको विश्वासको न्यूनतम आकारको घन मूलमा प्रतिपादित,  तर प्रेमले विजय प्राप्त गर्यो, घरहरू शुक्राणु र पानीले भरियो। छटपटाएका मुखहरू, चराचुरुङ्गीका पखेटाहरूले ढोकाहरूमा तेल हाले र बगैंचाहरूमा आक्रमण गरे, एक हजारमा गुणा भयो, नदीहरूको डेल्टा र बलिदानको क्रस, प्रेमले आकाश र पृथ्वीलाई एकताबद्ध गर्यो, आलिंगन, महाद्वीपहरू र दरारहरू, टापुहरू, क्षुद्रग्रहहरू र धूमकेतुहरूलाई कस्यो, र प्रेमको दुर्भाग्यले युद्ध जित्यो जुन मानिसहरूले आत्माहरू बीच आवेगको नशा पछि चलाए,  पहाडहरूमा, टिब्बाहरूमा र उखुबारीहरूमा, हामी सबै घाइते भएका छौं, सबै नश्वर छौं, प्रेम छैन, प्रेम छैन, प्रेम छ थुमासित दुई घुँडा टेकेर कुराकानी गर्दा यो पदार्थ प्रशस्त हुन्छ। उहाँको नाउँ प्रेम हो, प्रारब्ध होइन। तिनको उत्पत्ति उहाँले कोरेको मार्गमा विश्वास गर्नु हो। र यसको आवास आन्तरिक छ, सबैभन्दा सिद्ध कान गुफामा। र किंवदंती र मिथकहरू (एमिडियो रोड्रिग्स र ओस्कर) ले मलाई स्पार्टा बिना सेल्टिक मूर्तिकलामा लेभान्टेको हावा ल्याए, जुन म यहाँ सम्झन्छु, यस रातमा अर्को प्रार्थनाको रूपमा जहाँ प्रेमको अभिव्यक्ति दोहोरिन्छ,यो अस्पष्ट हुन सक्छ, तर निरन्तर, र यसले ब्लगस्फीयरलाई दूषित गर्न सक्छ, ब्रह्माण्डमा विस्तारित, हतार नगरिएको प्रार्थनामा, तपाईंको फिर्तीको लागि मायालु प्रतीक्षामा। र तपाईं राजा डन सेबास्टियो (क्वार्टेट 1111), मेरो पदच्युत राजा फेला पार्न सक्नुहुन्छ।



- सर, के तपाईंले मलाई डबल डोज दिनुभयो? किनभने म अझै पनि सम्राट्को आफ्नो राज्यमा फर्कने चमत्कारको पर्खाइमा छु। म बर्लप र आर्डुम, दृढता र यो प्रज्वलित आगो हुँ जहाँ तपाईं उहाँको नाम, मेरो मालिकको प्रकृति र अत्तर पढ्न सक्नुहुन्छ। उनको महामहिम, प्रेम। 



Comentários

Mensagens populares