Al Qabri Ramos

 



म गर्मीमा बुन्छु


स्टेशन को,


लालसा,


तिम्रो आँखाको ओसिलो धागोको


निडर ठंड के साथ


र घन्टौं को कुरूप खुलासा,

मेरो चुरोटले मेरा औंलाहरू जलाउनुहोस्


यसलाई नरोक्ने यो ज्वरोको लागि


जब म लेख्छु,


मानो मैं उठा सकता हूँ,


मानो मैंने तुम्हें खो दिया,


तिमीलाई र त्यो आँखाको ओसिलो धागोलाई


जसको निम्ति म बन्धक रहन्छु


र विश्वासी,

म थकित औंलाहरूले बुन्छु


छेनी,


वर्षहरूको लम्बाइ[सम्पादन गर्ने]


र अन्तरिक्ष जुन व्याप्त छ


तपाईंको अनुपस्थिति 


तर तपाईं ब्रेक गर्न सक्नुहुन्न


ब्रेक भी मत करो,

आनन्द[सम्पादन गर्ने]


तपाईंले निर्माण गर्नुभएको सङ्गीतको


मानो बारिश हो


डामर को हल्का करना, 


चर्को घाम पछि


समुन्द्रमा ओर्लेर 


अनि चन्द्रमा अग्लो स्थानमा उदाउँदछ,


मैं प्यार बुनता हूँ 


रापन्जेल जस्तै,

गनगन गर्दा 


र उत्सव मनाउँदछ


तेरो उदासीनतामा मेरो पागलपन


लापरवाही,


परित्याग[सम्पादन गर्ने]


तिरस्कार, तिरस्कार,


पेटुलेन्स 


अनि तिनीहरूले मेरो लागि सबै कुरा नाप्छन्


भाषणको कुनामा


सजिलो, अस्थिर, प्रक्षेप्य

मलाई मुख्य आधारसँग तुलना गर्नुहोस्


तपाईंको प्लास्टिक उमेरबाट


तिनले बनाएका प्रत्येक कुराहरू,


तिनीहरूले मलाई दर्पण गर्न प्रयास गर्छन्


तिनीहरूको कुरूपता र तिनीहरूको हाउभाउ,


जब मैं तुम्हें बुन रहा हूँ


अनि तिनीहरूले मलाई टाढाबाट नाप्छन्।


सहवर्ती रूपमा


एक बन्द परिधि को

अनि म ऐना बुन्छु 


जहाँ तिम्रा आँखाहरू आराम गर्छन्


आज रात


म परिपक्वता बुन्छु 


म तिमीलाई दिने चुम्बनको नजिकको इच्छाबाट


यो कपडामा


हालको


म हामीलाई के मा भर्छु


रोकिएका दशकहरू[सम्पादन गर्ने]

म तिमीलाई खुला हातले बुन्छु


पछाडि झुकेको छ


म तिम्रो शरीर बुन्छु, 


आकृति[सम्पादन गर्ने]


तपाईँको अनुहारको थकित प्रोफाइल


तेरा भौंरा,


और मैं आशीर्वाद देता हूँ


क्षमा, क्षमा, 


म मेरो घृणा मेटाउँछु


खोज का


ह्यान्डलिङ को 


प्रभाव होने वाला

हातले प्रयोग गर्ने बालबालिका 


चतुर वयस्कहरूको, 


एक ठोस जटिलता मा


जो सामने के लिए भुगतान किया जाएगा,


प्रत्येकलाई आ-आफ्नो अंशमा,


तर यो बुनेको कविताले तिमीलाई ढाकेको छ,


तिमी र मलाई,

कि मैले पहिले नै मैले बुनेको भन्दा धेरै बढी भुक्तान गरेको छु


कि म पहिल्यै भित्रभित्रै मरेको थिएँ


सय वर्ष भन्दा बढी 


त्यो महाकाव्य शताब्दी


बगैंचाभन्दा


जसले हामीलाई निन्दा गरे।

म तपाईंको ओठमा प्रार्थना बुन्छु,


म तपाईंलाई प्रार्थनामा घुँडा टेकाउँछु,


बाटोको स्ल्याबमा,


म तिमीहरूलाई सुन र चर्मपत्रले बुन्छु


म तिमीलाई मीठो सम्झना बुनेको छु 


स्नेह का 


जहाँ अरूको मुखौटा झर्छ


जहाँ कुनै अवरोध छैन


अगर तुम ऐसा करते हो


तिमीलाई आफ्नो गन्तव्यमा ल्याउन,

मेरो माया


धीरे-धीरे


मैं पहले प्यार बुन रहा हूँ


प्यार पहले आता है


त्यो मह जस्तै फैलिन्छ


शब्दहरूको छत्तामा


रानी मौरी को। 


मैं बुन रहा हूँ, मेरा प्यार,


बड़ी सावधानी के साथ


यो प्रेममा विश्वास

जो मेरो छेउमा सुतेका थिए


जब मैले तिमीलाई गुमाएँ,


गरम तरल, 


फाइलिंग, 


म भित्ता बुन्छु


कि तपाईंको स्वादले मलाई राख्छ।


अनि छेउछाउमा, 


मेरा प्यार, मैं फिर से लेट जाऊँ


स्टेशनमा, तपाईं बाहिर जानुभएपछि


सिगरेट, 


जो ऐशट्रेमा मर्छ, 

भूत[सम्पादन गर्ने] 


अतीतको,


र म कायम राख्छु


ममा, ममा मात्र


यो कपडा पहिल्यै पुरानो छ


कि म नवीकरण गरिरहन्छु


घन्टौंको चश्मा अघि बढ्दै जाँदा


एक चोटी बुनना,


म बुनेको कुरा अँगालो हालेर निदाउँछु


तुम से, 


पहाडमा म तिमीलाई दौडिरहेको देख्छु,


अनन्त बच्चा


Comentários

Mensagens populares