आज बस इतना है, पिताजी

 



आज म पराजित भएको छु । हो, बुबा, तपाईंलाई थाहा छ म कस्तो महसुस गर्छु। 

तपाईंले मलाई रोप्न सिकाउनुभएको आनन्दको बावजुद, यो आनन्द जुन मेरो हो, जन्मजात र तपाईंबाट आएको हो, पिता, यो तपाईंबाट आएको हो, आज यो अस्तित्वमा छैन। सुख्खा, बुबा, म सुख्खा छु, थकित छु, पराजित छु। म घुँडा टेकेर तल झर्न सक्दिनँ, तिमीलाई थाहा छ मसँग शक्ति छैन, आज पनि छैन । पानीका बुलबुले र कलसले भरिएका हातहरू, भित्र र बाहिर सफा गर्ने, रूख हरू र झाडुहरू काट्न को लागी पैसा तिर्नेहरूको साथमा, र जसले तिनीहरूलाई भुक्तान गरे तापनि, अझै पनि मलाई यो र त्यो को लागि सोध्छन्, मानौं मेरो निधारमा यसले मेरो भलाइको बारेमा भन्यो, मेरो आत्माको, बुबा, मेरो आत्माले मलाई गाली गर्न प्रायश्चित गर्यो। अहँ, बुबा, आज म यो गर्न सक्दिनँ। लाइन को अन्त, परदाहदा। 

आज मेरो काका अल्फ्रेडोले तोडेको ढोका ढलेको छ। ऊ मेरो खुट्टामा ढल्यो, जब मसँग अझै पनि कार छ जुन उसले गरेको क्षतिबाट क्षतिग्रस्त भएको छ, गेटमा मात्र होइन, तर घर, पैसा, मेरो विश्वासमा। यो धेरै क्षति हो। सबैले मलाई गाली गरे ।

बुबा, तपाईंको घाँटीमा मेरो पाखुराको संरक्षित छवि, मलाई बताउन कि म जे चाहन्थें त्यो हुन सक्छु र मैले तपाईंलाई भनें, कि ब्यालेरिना र मिसनरी हुनुको अतिरिक्त, म केटाहरूको लागि लेख्न जाँदैछु, तपाईं बुबालाई चिन्नुहुन्छ, म केटाहरूको लागि लेख्न सक्दिन, किनकि तपाईं बुबालाई चिन्नुहुन्छ, केटाहरूलाई सुन्दर कथाहरू चाहिन्छ,  असम्भवमा, सपनामा, जादुमा, र त्यो बुबामा विश्वास गर्न, मैले अब तपाईंलाई दिनु पर्दैन।

आखिर, जब मैले भनें कि म उनीहरूलाई लेख्न जाँदैछु, यो सुन्दर कथाहरू थिएनन्, बुबा, ती वास्तविक कथाहरू थिए, मानवताको कुरूपताको, यी हुर्केका बच्चाहरूको जो अरूको पीडामा खुसी छन्। तपाईंलाई थाहा छ बुबा, म यस ग्रहबाट धेरै थकित छु! म यस मानवताबाट यति बदनाम छु कि आज बुबा, आज मात्र मैले तपाईंलाई सोधें, कृपया, मलाई यहाँबाट टाढा लैजानुहोस् बुबा, मलाई ताराहरू हेर्न लैजानुहोस्, बुबा, म तपाईंलाई बिन्ती गर्दछु, मेरो हातमा यी बुलबुलेहरू लिएर, तर त्यो भन्दा बढी, बुबा, निराशाको अँध्यारो रङबाट मेरो हृदय रगत बगिरहेको छ, आज बुबा, मलाई लिनुहोस्, मलाई आज स्वर्गमा लैजानुहोस्,  तपाईंको काखमा, बुबा, बुबा, म तपाईंलाई धेरै याद गर्छु। म बिहान तीन बजे सुतेपछि हरेक दिन बिहान सात बजेदेखि पैदल हिँडेर स्यालको झुण्डजस्तै घण्टा बढ्दै गयो। शावरमा सर्ट सर्किट छ र ईडीपीले हाम्रो बारेमा प्राप्त गरेको गुनासो पछि र निरीक्षण गर्न आएको गुनासो पछि, उनीहरूले स्नानको आधारमा सर्ट सर्किट पनि पत्ता लगाए जुन दैनिक स्नानमा केही जोखिमहरू सम्झौता गर्न सक्छ। छरछिमेकले हाम्रो बारबेक्यू, छाला भएको कुकुरको छाला, फोहोर फोहोर ब्यागहरूमा चिपचिपा पिनले भरिएको कुरूप वूडू गुडियाहरू फ्याँक्ने खुसीको प्रयोग भेट्टाउँछ जुन उनीहरूले कन्टेनरबाहिर कुकुरलाई तान्न र तितरबितर गर्नका लागि छोड्छन्, मलाई उनीहरूको फोहोर लिन हेर्नको लागि। किरी फेरि गर्मीमा गइन् र मैले उनको समस्या समाधान गर्न मद्दत गर्न गरेका सबै प्रयास हरू र अपीलहरू मध्ये, केवल आईआरएले मलाई जवाफ दियो, उनीहरू लिस्बनबाट आएका थिए र केही गर्न सक्दैनन्। पिता, पिताजी, म यी सबै सँग के गर्न सक्छु, पिताजी? अर्को मूत्र संक्रमणको लागि अस्पतालको आपतकालिन अवस्थाको बीचमा, आमाले यो वा त्यो खान चाहँदैनन्, बस त्यो, टेलिभिजन र बेडरूमको बीचमा उनको सतहीपनलाई खुवाउने, सँधै दुर्भाग्यको बारेमा कुरा गर्दै (हामीले उनीबाट सिक्यौं कि डेनियल मस्ट्रालको मृत्यु भयो, जसलाई हामी पनि जान्दैनौं कि उनी को हुन्) र यदि यो टमसको लागि उनको अनौठो हास्यको साथ थिएन भने,  बुबा, म सधैंका लागि त्याग्न सक्थें।तपाईंले भन्नुभयो कि म बलियो थिएँ, तपाईं भन्नुहुन्छ कि म सक्छु, म लिन्छु, म तान्छु, बुबा, यो साँचो हो, म सक्छु, तर कुन मूल्यमा?

म शनि संग व्यवस्थित गर्न एक स्कोर छ, म कोठा मा उहाँलाई संग आफैलाई बन्द गर्न आवश्यक छ र उहाँलाई कथाहरू बताउन कि मेरो अस्तित्व को टुक्रा हो कि फेरि घाउ खोलिएको छ कि निको छैन, पिताजी। आज म फेरि दुःखी, अन्यायी, दुव्र्यवहार, दुव्र्यवहार गरिएको बच्चा हुँ, आज म सहानुभूतिपूर्ण हुन चाहन्नँ, आज म केवल तपाईंको काख, बुबा, तपाईंको घाँटी चाहन्छु, जहाँ मेरो आत्मा शान्त हुन सक्छ। पिता, आज मेरो निद्राको हेरचाह गर्न आउनुहोस्, बुबा, आज आउनुहोस् र मलाई तपाईंको स्वर्ग देखाउनुहोस्। हेरौं म आराम गर्छु कि गर्दिनँ । आज मलाई तपाईंको धेरै खाँचो छ, बुबा। 

Comentários

Mensagens populares