प्यार कम गर्मी पर पकाया गया था

 



त्यस समयमा, समय बिस्तारै तल झर्यो, खोलानालाहरू वशमा पार्दै, रोटी काटेको गहुँको स्वादको साथ चुल्होबाट बाहिर निस्कियो, पुरुषहरू बिस्तारै हिंड्थे, शिष्टाचार, अर्को शिक्षा, केही पनि फ्याँकिएको थिएन, आलिंगनहरू आकाशको रेखामुनि स्वाद लिइरहेका थिए, परमेश्वरले आशीर्वाद दिनुभयो र घुमाउरो हृदयलाई प्रेरणा दिनुभयो। प्रेम बेकिंग ट्रेमा डुब्यो र सबैलाई सेवा दिइयो। मेरा पुर्खाहरूको समयमा। हिजो राति म चार घण्टा सुतेको थिएँ । मैले हजुरआमा बिनाको बारेमा सपना देखेँ र धेरै राम्रो मुडमा पनि ब्यूँझें। उनले यसै महिनाको २९ औं दिनमा आफ्नो जन्मदिन मनाउँदैछिन् । उनीभन्दा अघि मेरो जेठो छोरो । उनको पछि पछि मेरो भाइ। मेरी हजुरआमाको समयमा, देवताहरूको भोजन सधैं टेबलमा सेवा गरिन्थ्यो, नम्रताको स्वाद लिइन्थ्यो, विधिवत् सराहना गरिन्थ्यो। मेरी हजुरआमाले अरू कोही जस्तो प्रेम गर्नुभएन।

आज, समय फरक छ। म अल्बिना फरेरा दा सिल्भा गुएडेस होइन, म क्रिस्टिना गुएडेस हुँ। म बस्ने आयतलाई सिसा र काँडेतारले ढाकेर, कमजोर ठाउँमा, भित्र, भित्र पस्छ कि भनेर पक्का गर्न। मैले सोचें कि म शत्रुहरूको अनुहार हेर्न चाहन्छु। जसलाई मैले मेरो प्रेम, मेरो मित्रता, मेरो सहयोग, मेरो ध्यान, मेरो चिन्ता, मेरो थोरै पैसा, मेरो भोलापन, मेरो भोजन, मेरो फर्निचर, प्लेटहरू, र अन्य सामानहरू, मेरो बहुमूल्य हृदय र समय दिएँ, जो कोहीलाई र मेरो गोपनीयतामाथि आक्रमण गर्न प्रयास गर्ने सबैलाई, मलाई आँखामा हेर्नुपर्छ। मैले तिनीहरूलाई जडान गर्न भनें, तल छिमेकीजस्तै, सस्तो क्यामेराहरू, उसले दिनको समयमा खेतमा आफ्नी आमालाई हेर्न, यदि उनी गिरिन् भने, म स्यालहरू समात्न।ती मानिसहरू जसले ती कुराहरू ममाथि राखे तिनीहरूले मलाई भने कि मसँग बन्दुक हुनुपर्छ। एक पिस्तोल, एक बन्दूक, कुनै पनि चीज जसले हल्ला गर्दछ र खराब मानिसहरूलाई डराउँदछ। र केही स्पटलाइटहरू जुन तातो शरीरको दृष्टिकोणमा बदल्नेछ, जस्तै मैले एक पटक गरेको थिएँ। म सहमत थिइनँ । मैले तिनीहरूलाई भनें कि म हतियार हुँ, किनकि म मार्शल हुँ। मुस्कुराया। मलाई थाहा छैन कि उनीहरूले बुझेका छन् कि छैनन्। तर यदि तपाईं मार्शल योजना सम्झनुहुन्छ भने, तपाईं त्यहाँ पुग्नुहुन्छ। अनि अँध्यारोले मलाई रक्षा गर्छ, यसले मलाई रक्षा मोडमा छोड्छ। सबै पूर्ण अन्धकारमा छन्। अब यसले मलाई यो दिएको छ: अन्धकारको आनन्द लिन र बाँच्नको स्वाद लिन। छेउको छिमेकीले छेउबाट छिर्न खोज्छ, ओटोलारिन्जोलोजिस्टको भूमिमा आक्रमण गर्दै, आएर मेरो पछाडिको झ्यालमा हेर्न खोज्छ। मेरो इलाकाभित्र पस्ने मानिसहरूको भेषधारण गरेका ती ढोंगी मानिसहरू, जसले मेरो गोपनीयता लाई उल्ट्याउन खोज्छन्! तिनीहरूलाई मेरो नजर र मेरो मौनताले चेताउनी दिन्छ। म एक पुरानो योद्धा हुँ, गहिराइमा राखिएको छ, जसलाई मलाई सतहमा ल्याउन सिकाइएको थियो। आज सतहमा, मिठासको कुनै निशान छैन, पुरानो कोमलताको, पुरानो सहानुभूतिको, केहि पनि छैन, केहि पनि छैन, भित्र सबै कुरा, बाहिर यो सतर्क सिपाही हो जसले आफ्नै, म र कुकुरको रातको रक्षा गर्दछ, हामी दुबै एउटै प्रजातिका छौं, हामी हाम्रो रातलाई शोक र दुष्टको सेनाबाट रक्षा गर्दछौं, हाम्रो रक्षा गर्दछौं, हामी बराबर छौं। हामीबीच कुनै भिन्नता छैन । सिवाय मैले खोप लगाएको छु र उनी छैनन्। ब्याक्टेरिया र असल मानिस भएको नाटक गर्ने मानिसविरुद्ध।म तिनीहरूलाई देख्नु अघि, म पहिले नै तिनीहरूको मुखौटा देख्छु, म पहिले नै तिनीहरूको मनसाय नाप्छु, अर्को जीवनबाट स्यालहरू जुन मेरो ऊर्जामा झुण्डिन चाहन्छन्, मलाई पतन भएको हेर्न। अनि मेरो सेना, जो मानव शरीर बिना मार्च गर्छन्, मलाई ती सबैको यति धेरै संस्करणहरू उडाउँदछन्, कि मलाई शैतानको छाया ँ र व्यवहार, गणना र ट्रापेजिज्महरू पनि थाहा छ। र हो, म पर्खिरहेको छु र यो म हुँ जसले मलाई चाहन्छ र यो म हुँ जसले मलाई देख्नेछु। अनि मैले तिनीहरूलाई अवतरण गर्न दिएँ। तिनीहरूले आफ्नो कागजमा, आफ्नो छालामा, आफ्नो गन्धमा लुकेका मनसायहरू बोक्छन्। अपाच्यको पेटमा भोकको थाल जस्तै प्रेम लोप हुन्छ, यो मौसममा जाडोको चिपचिपाहट जस्तै। उनी गइसकेका छन् । यो मरेको छ र चिसो हुन्छ। 


यो गोधूलिमा छ कि म आफैलाई ताजा पार्छु, चिसो स्नानमा, जसले मलाई यातनाको गोजबम्पहरू दिनुको सट्टा, मलाई यी अनन्त अजनबीहरूको जुत्तामा राख्छ, दयालुताबाट हटाइयो। त्यहाँ म गीत गाउँछु र रुन्छु, कि म प्रार्थना गर्छु र दिनको छाँटकाँट गरिएका चीजहरू, छिमेकीहरूको दुष्टताको बारेमा जुन म नुन र रोजमेरीको साथ रोक्छु, यो पनि गोधूलिमा छ कि म पुरानो जूताको बाकसमा फर्कन्छु, नोस्टाल्जिक अनुहारले भरिएको, सुनौलो क्षणहरूको। म साँझको समयमा एक क्रिसलिस हुँ। तर जब रात सुरु हुन्छ, योद्धा फर्कन्छ, शान्तिको अर्को पक्ष, जुन म पुस्तकहरू, मनोरञ्जन फिल्महरू र कफीको साथ जान्छु। मेरो उल्लू रातहरूको अनन्त साथी। र बिहानको किरणमा, म खाली खुट्टा जान्छु, मेरो पहिलो चिसो स्नानको लागि। निराश भए । चारैतिर हेर्नु र यो पुष्टि गर्नु कि केवल रूखहरू र फूलहरूमा, जनावरहरू र ढुङ्गाका भित्ताहरूमा परमेश्वर र स्वर्गदूतहरूको विशाल सेना हुनुहुन्छ, जसले हाम्रो वरिपरि प्रकाशको एक अवरोध खडा गर्नुहुन्छ, ताकि म अझै पनि सद्भाव महसुस गर्न सकूँ, ताकि म अझै पनि मेरो हृदयसँग जोडिन सकूँ, ताकि म सबै रूखबच्चाहरूको प्राकृतिक सुन्दरतामा आराम गर्न सकूँ जुन मैले स्फूर्तिदायक छायाको प्याचमा सिर्जना गरेको छु,  यस फलको मौसममा। आज म बगैंचामा गएँ, म र किरी। कुकुरहरू चारैतिर भुकिरहेका थिए, एम्बुलेन्सहरूले डरलाग्दो घण्टी बजाएर मेरो आयतको अन्त्यतिर आफ्नो कानको पर्दा भाँचिदिए। त्यो आगो थिएन। यो निश्चित रूपमा, एक दुर्घटना थियो र यो गम्भीर वा जेलमा हुनुपर्दछ, किनकि त्यहाँ धेरै एम्बुलेन्सहरू थिए। मैले एउटा धातुको कचौरा लिएँ, स्याउ र केही आड़ू ल्याउनको लागि। मैले बेरका रूखहरू देखें, पर्सिमोन र क्विन्सको रूख लोड गरिएको र अझै पनि हरियो छ, हाँगाहरू जस्तै हातहरू फलको वजनमा फल दिइरहेका छन्। अचानक, किरी आक्रामक रूपमा भुक्न थाल्यो, मेरो घरतिर लाग्यो। पछिल्तिर, भूमिको किनारामा, जहाँ जाल समाप्त हुन्छ, त्यहाँ शोक गर्ने छिमेकी थियो, नांगो छाती भएको र उसले कुकुरलाई आफ्नो हातले धम्की दिइरहेको छैन भनेर नाटक गरिरहेको थियो। म हेर्न गएँ । हेर्नका लागि होइन, हेर्नका लागि । ताकि म जान्दछु कि हो, कि म निजी भूमिमा तपाईंको घुमफिरको बारेमा जान्दछु, जसरी म नेटवर्कको यस छेउमा यस भूमिको रक्षा गर्न तयार छु। मैले किरीलाई मौनताको लागि सोधें। उनले सबै कुरा बुझिन् र त्यसपछि उनलाई भनिन्। तिमीले आक्रमण गर्दैनौ। जब तपाईं भित्र पस्नुहुन्छ, तब मात्र यसले तपाईंलाई दुखाउँछ। यदि यसले तपाईंलाई चोट पुर् याउँदैन भने, केवल चोरहरू, मलाई कल गर्नुहोस्। बाँकी काम म गर्नेछु । तर यो म होइन। म केही गर्ने छैन । मैदान र जालीले मलाई बचाउनेछ। म अन्य समयमा माइनर भएको हुनुपर्छ। त्यसपछि म बारबेक्यूमा गएँ जहाँ मैले जनावरहरूको लागि पानी नवीकरण गरें, छानिएको फल धोएँ। र जब अतिरिक्त टपकाइरहेको थियो, मैले अन्तिम वासिङ मेशिन उठाएं, ठीकसँग फोल्ड गरें। म दिउँसोको खानाबाट बचेका चीजहरू तातो बनाउँछु, जबकि स्याउ र लसुनको रोटी ओवनमा पकाउँदछ। त्यहाँ कुनै दृश्य प्रेम छैन। अरूलाई पनि स्पष्ट छैन। केवल पूर्वाभास र सावधानीका साथ पालन गर्नुहोस्। आज म भित्र प्रेम पकाउँछु, त्यसैले भित्र जसले मलाई हेर्छ उसले यो कहिल्यै महसुस गर्न सक्दैन, तर बाहिरबाट, म मुट्ठी मुट्ठीले शान्ति बनाउँछु, हस्तक्षेप सिपाही हुन तयार छु। र साँझ अघि, रातको खाना सेवा र स्वाद छ। अनि त्यसपछि भुटेको स्याउमा मह र दुई थोपा लिकर हालेर साँझको नास्ता गर्नुअघि लगभग चिसो खुवाइने गरिन्छ । र यहाँ त्यो छ, भान्सा सफा छ पछि. र मेरो मनसाय र चेतावनीहरू कोर्नको लागि, ताकि, यदि त्यहाँ क्षति भयो भने, तिनीहरूले म एक नर्तक हुँ भनेर आविष्कार गर्दैनन्, तर मैले कहिल्यै नृत्य गरेको छैन। उनीहरूको गल्ती । म एक नर्तक हुँ, किनकि म सँधै नाचेको छु। मेरो कल्पनामा, मैले प्रतिभाशाली दिमागले लेखेको संगीतमा नाच्दै संसारको यात्रा गरेको छु। म त्यो टापु र समुद्र हुँ जसले यसलाई सम्हाल्छ। हजुरआमा बीना, मलाई आशा छ भुटेको स्याउको गन्ध स्वर्गमा पुगेको छ, तर तिनीहरूले पहिले नै यति धेरै पकाएका छन् कि म फ्रिजमा राख्नेछु। भोलि, म तिनीहरूलाई नाश्ताको लागि रमाइलो गर्नेछु, तपाईंको बारेमा सोच्दै। म तपाईंलाई माया गर्छु.

Comentários

Mensagens populares