मसँग अझै धेरै कुरा बाँकी छ

 




सबै कुरा यो अनन्त, अपूरणीय शून्यताको भाग हो। पहेलीको टुक्रा, फिट, सरल तार, तपाईंको मुस्कानको अनुपस्थिति, सपनाको टाढाको प्रोफाइलमा तपाईंको शरीरको समोच्च, यति टाढा, आज, यति अपूर्ण शान्त, संसारको यो परित्याग, र तपाईंको हास्यको विज्ञान, तपाईंको न्यानो सास, तपाईंको उपस्थितिको न्यानोपन, तपाईंलाई गुमाउनुको यातना, कठिन, ममा तपाईंको नजरको असम्भव घटना,  एक सेकेन्डको लागि एउटै ठाउँमा हाम्रो इच्छा राख्नुको संयोग, समय, बन्धन, पूर्ववत गाँठो, परित्याग, एक अन्तहीन व्यभिचारी पीडाको आनन्द, मेरो लागि, यहाँ, मौनता जुन केवल संगीतले मात्र ढाक्छ। कि केवल तपाईं प्रेमले भर्न सक्नुहुन्छ। अनि यो अथाह अथाह अथाह खाडलमा रमाउनुहोस्, कि तिमीलाई नदेख्नु नै सिद्ध दण्ड हुन सक्छ, मृत्यु भन्नको लागि ब्रह्माण्डको सबैभन्दा दक्षिणपन्थी तरिका। सबै कुरा मर्यो, तिमीमा, मेरो लागि, सबै कुरा गायब भयो, जोड्नुको सट्टा, मार्च गरियो, बायाँ, उत्तम क्रिस्टल जस्तै, सबै कुरा सपना जस्तै छ, सबैभन्दा व्यङ्ग्यात्मक म बाँचेको छु, ढोका र झ्यालहरू बन्द छन्, सबै कुरा मेरो वरिपरि दुर्घटनाग्रस्त भयो, तपाईं र एक भयानक, तर्कसंगत र अनुभवजन्य पट्टिकाको पर्खाइमा, समाप्त भयो, मेरो प्रेम, मरेको, मेरो प्रेम, अरू सबै चीजहरू जस्तै,  विनाशकारी, अलग, बिर्सिएको, लुकेको, हराएको, आकस्मिक मृत्युबाट मरेको, कम खराब, तपाईं समय बाँच्नुभयो र म छायाँ हुँ, रातको पेनुम्ब्रा जुन चढिरहेको छ, आश्चर्यचकित, दुःस्वप्न, र मौखिकताको बावजुद, म नोस्टाल्जिया प्रकट गर्दछु, जुन कुर्सीहरू जस्तै व्यवस्थित गरिएको छ, टेबलमुनि, जुन फूलको फूलदानीमा काउन्टरको छेउमा व्यवस्थित गरिएको छ, पानीमा अप्रियता,  बोर्डमा, खानीमा, लुकेको, राखिएको, बुझिएको, प्रेम हराएको छ किनकि शर्टमा आफ्नो काँध गुमाउँछ जहाँ कपडा बाँकी छ, लुगाहरूमा, दिनको संयोजनमा, पागलहरू बगेका छन्,भावनाहरू, जस्तै हावामा पर्दाहरू, कमजोर क्षेत्रहरू प्रकट गर्ने, विरोधहरू, नग्न, तपाईंलाई हेर्ने, अँगालो हाल्ने, तपाईंलाई जीवित महसुस गर्ने, अन्य दिनहरूमा जस्तै, यो जस्तै सबै कुराहरूमा, सूर्यसँग, हाँसो र आँसुको साथ, दिनहरू जुन घण्टाहरू राख्छन्, गलैंचामुनि दौडन्छन्, आत्मामा त्यो क्रस्ट र महिलाको पिनहरू जस्तै चुस्छन्,  आँखामा फुलेको सुजन, पात्रको चिल्लोपन, म तिमीलाई माया गर्छु भन्ने क्रियापदको वाक्पटुता, तिमीलाई चित्त नदुखाइकन, प्रेमको लास अस्तव्यस्त भएर फैलिन्छ, भित्ताहरू चढ्छ र भान्साको बीचमा ओर्लन्छ, दैनिक भोजनमा प्रवेश गर्छ, दिउँसोको चिया, पूर्णिमाको स्पष्ट रातहरू, कि म अझै पनि उसलाई तपाईंको बारेमा बताउन आकाशमा हेर्छु,  तिम्रा लागि रुन को लागि तृष्णा, तिमीलाई शरीरमा, उपस्थितिमा, आलिंगनमा जुन म सबैभन्दा ठूलो धनको रूपमा लालायित छु, त्यो खजाना जुन देवताहरूले मलाई भित्र ल्याए, भित्र बाँच्नको लागि, मसँग, जताततै मेरो साथमा, भाग्य जस्तै, भाग्य, प्रेम गर्न, यति धेरै हराएका प्रियजनहरू, हजुरआमाबीना, दीना, अल्मेरिन्डा, लिना, नीलो केटी, म, केटी जो अझै पनि भित्र बस्छ, तिम्रो छातीमा हराएको छ, र म तिमीलाई थाहा दिन चाहन्छु, कि तिमीले मलाई ओसारपसार गर्छौ, कि तिमीले मलाई जताततै लिएर जान्छौ, यो पनि थाहा नपाई, कि म तिम्रो छातीमा रेशम बुन्दैछु, संसारको ज्योति बुन्दैछु, अर्को एक प्रतिक्षाको,  अनन्तकालको जुन तपाईंको आँखाको झ्यालमा टाँसिन्छ र मेरो आँखाभिजाउँछ, तपाईं वरिपरि के देख्नुहुन्छ, कविको सुन्दरतामा उत्साहित हुनुहुन्छ, जो तपाईंमा बस्नुहुन्छ, तर सँधै, मलाई सधैं एक पाङ्ग्रा, सेतो रुमाल, मेरो इच्छाको लागि आश्रयको विशाल समुद्र, नम्र पाल्तु जनावरको घाउ,  एक टोर्पोर, पीडाको कम्पन, एक महत्त्वाकांक्षी चिन्तन, एक खैरो दिन र अर्को कि छैन, होइन, र अर्को हो, सूर्यमुखीहरू तपाईंको आँखाको लागि हुक जस्तै मुस्कुराइरहेका छन्, तपाईं, मेरो दिनको सुन, अन्य औंलाहरूमा बढ्दै, अन्य सूर्यहरूमा, र म तपाईंको चित्रहरूमा टाँसिएँ, म आफैलाई उदीयमान संसारमा त्याग्छु, त्यो सपनाजस्तै अवशेष र परिदृश्य खेती,  जस्तो कि तिमीलाई जान दिने साहस गर्न, जसले तिमीलाई जान दिन जिद्दी गर्छ, त्यो जिद्दी गर्छ, किनकि म तिमीलाई सपना देख्न जिद्दी गर्छु, किनकि प्रेमले तिमीलाई छोड्न आवश्यक पर्दा, जब मैले तिमीलाई छोड्न चाहन्थें, जब मलाई आफैलाई अर्को ठाउँमा, अर्को अक्षांशमा, समुद्रले मलाई पर्खिरहेको थियो, तर तपाईं बस्नुहुन्छ र मलाई थाहा छैन कि तपाईंलाई कसरी बिर्सने। म अन्य कुराहरू सिक्दैछु, दिनहरू छोटो हुन थालेका छन्, कि त्यहाँ भाइरस र ब्याक्टेरियाहरू, साम्राज्यहरूको पतन, आगोमा गाजाको स्ट्रिपहरू, युद्ध र बीटिफिकेसनहरू, मन्त्रीहरू र सजावटहरू, सेप्टेम्बरको अर्को 11 को लागि निर्धारित सुनवाईहरू, चाडहरू र उत्सवहरू र पीडाको महिला, जो मसँग बस्न आए, प्लेटमा सुनौला हरू, अनुभवी र खाना पकाउन आलुको पर्खाइमा,  ग्रिल गर्न, तर ठोस रूपमा, पातको वस्तुगत विचलनमा, मलाई मात्र थाहा छैन किनकि म जिद्दीपूर्वक तपाईंलाई जान दिन सिक्दिनँ। अनि मलाई तिमीहरूको नयाँ देशान्तरमा लैजाऊ। म तपाईंलाई सम्झाउन चाहन्नँ, तर मसँग सँधै एक टुक्रा छ, मसँग जहिले पनि यति धेरै बाँकी छ, कि तपाईं बाहिर जानुहुन्छ, कि तपाईं आफैलाई मेरो डायरीका पानाहरूमा धकेल्नुहुन्छ, कि तपाईं मलाई सम्झनाहरूले घुट्नुहुन्छ, कि तपाईं मलाई आफ्नो हातमा लिनुहुन्छ र मलाई मौनता नबुझ्ने विभाजनमा तपाईंको लागि पर्खने यो पुरानो तीव्र पीडा वर्णन गर्न लगाउनुहुन्छ जुन पनि बाँकी छ, कि मलाई आवश्यक छैन, त्यो पनि तोड्ने आशा गरिएको छ र त्यो राउन्ड नोको साथ उत्पन्न हुने अपेक्षा गरिएको छ जुन म तपाईंको हकदार थिएँ। कृपया, पीडाको स्त्रीलाई लिनुहोस्, किनकि मलाई थाहा छ कि तपाईंको आनन्दको कल्पना गर्दै मुस्कान कसरी राख्ने।

Comentários

Mensagens populares