विश् वासको क्यानभासमा द्विपदहरू जन्माउने

 




उनले बगैंचामा डूडल कोरिन्, जुन आत्मकथात्मक हुन सक्छ, एक अलंकारिक चरित्र, मलाई भन्नको लागि होइन, यो भन्नको लागि, जुन मेरो छालालाई अर्कोलाई उधारो दिनको लागि हो जसलाई म आफैले उधारो लिन्छु, एक हेटेरोनिमको रूपमा, जो हुन सक्छ, आखिरकार, म बाँचिरहेको कुराको पूर्ण विलोम। र म फूल नर्सरी को पुन: रोपण को लागि बीउ भरिएको एक हात संग, जो अझै पनि तपाईं छ, माली खरोंच। त्यो बाँच्नु भनेको प्रेमलाई पुनर्जीवित गर्नु हो, जुम्ल्याहाहरूको गर्भलाई गर्भाधान गर्नु हो, उपांगहरूको पालनपोषण गर्ने शर्तमा, निर्माण गर्नु वा नष्ट गर्नु वा सत्य बनाउनु हो जुन थिएन, कसैको वा कुनै अवस्थाको बारेमा सृष्टिमा छोड्नु, जोड्नु वा घटाउनु हो। म झ्यालको सिसामा सास फेर्छु, मेरो कुहिरोको आदर्श वाक्य, यसको चिकनी सतहमा, तपाईंको नाम प्रयोग गरेर, जुन भन्नको लागि हो, तपाईंबाट र तपाईंको पछि समातिएका सबै चीजहरूको नाम। अनि यसको स्वाद नुनिलो र कोमलता जस्तै हुन्छ, र कोमलता र लैभेन्डर जस्तै गन्ध आउँछ। र गर्मीको सट्टा, म जनवरी लेख्छु, कि तपाईं आफ्नो चार्ट लाई पपुलेट गर्न पहिलो आउनुभयो। सडेगलेको समुद्रमा, म अरूको नदीलाई पेन्ट गर्छु, म पुनर्लेखन गर्छु, म अब फ्रस्टको खुलासाको कथालाई पुन: सम्पादन गर्दछु, म बाटोमा झुन्डिएको छैन। र जब म गर्छु, म आफैलाई रिसाइकल गर्न अनुमति दिन्छु, त्यसपछि अर्कोलाई मेरो स्थान छोड्छु, नयाँ र स्पन्दित संसारमा, ब्रशस्ट्रोकको, कहिलेकाँही ढिलो, कहिलेकाहीं हतार, जहाँ पहिलेको वाटरकलरले तपाईंको नामको रूपरेखा मात्र थाहा पायो, न्यानो र घरेलु, अब तपाईंको नाम मेटाउँछ र वसन्तलाई पुनर्लेखन गर्दछ जुन बितेको छ र फेरि आउनेछ, घाँस, नयाँ र सदाबहार झाडूहरू, र सँधै ताजा, कमिलाहरू, ढीला पत्थरहरू, पुरानो गेट जहाँ पेन्टले उच्च तापमानलाई बाटो दियो,  र लगातार आर्द्रता, पृथ्वीको बाटो र असमान भुइँको प्राकृतिक बजरीको लागि काठ। प्रकृतिको आफ्नै हात छ र यसको वासस्थानहरूमा आक्रमण गर्दछ जुन मानिसले यसबाट उधारो लिएको छ र यो त्यहाँ छ, बाटोको यस टुक्रामा जुन विश्वास पुनर्स्थापित देखिन्छ, विविध सूक्ष्मताहरू, तीव्र बनावटहरू, र, जबसम्म म बाटोको कुहिनोमा पुग्दैन, काँटा अघि, म नयाँ को झलक को लागी पतनको साथ टूटने को कल्पना गर्ने हिम्मत गर्छु। जब यो बिदाइ चिच्याउने समय हो, म फुसफुसाहट गर्ने साहस गर्छु र रूखको काँधमा लालसा झुण्ड्याउँछु जहाँ सबै कुरा पहिले नै भइसकेको छ, गुँड, हाँसो, ओछ्यान, तिमीले मात्र गरेको तरिकालाई प्रेम गर। र अगस्त सीमाको साथ तोड्न सहमत भएर, म के बाँकी छ र के अझै पनि कुनै पनि सोमवार गर्भवती बनाउँछ को यौगिक लेख्छु। अनि दासहरूको शब्दजाल मेरो पीडाको दिउँसो मुक्त भयो जसले पहिले नै नयाँ पुरानो प्रेमलाई जन्म दिनेछ। म पुरानो रूखको प्राकृतिक डण्डाको विरुद्धमा झुकेको छु, यति धेरै पुरातन क्षयहरूको साक्षी, त्यो आत्म जुन फलदायी भएको छ र जीवनको सामामा बाँझ भएको छ, र म नयाँ हावाको चुस्की लिन्छु जुन महको छाला, पप्पी र मेरिगोल्ड्सको गन्ध आउँछ। त्यहाँ, ब्रश पहिले संग तोडिन्छ र अब रोक्दैन। नशामा डुबेको एस्थेट पेन्ट्स, आन्तरिक बोलीमा, उसले चित्रण गरेको परिदृश्यको साथ। अनि उहाँले मलाई मैले खोजिरहेको स्फूर्तिदायी दर्शन प्रदान गर्नुहुन्छ, जुन एक बेदाग र सर्वव्यापी आशाले भरिएको छ, जसले बाटोहरूलाई आकार दिन्छ, जसले जुलाईको मध्यमा रङ्गिएको पानीमा डुबेको उसको शरीरलाई जन्म दिन्छ। मार्गहरू डरको हानि पछि आफैलाई प्रकट गर्दछ, पुरानो र जीर्ण भ्रमहरू जुन सबै विगतका स्वयंहरू द्वारा सम्मानित गरिएको छ र निराशाहरू द्वारा क्रिस्टलाइज्ड गरिएको छ। आँधीबेहरीले मलाई धोका दिएपछि पूर्णतया नयाँ बाटोमा हिंड्ने दुस्साहस र साहस। अनि हिजो यो मेरो हात थियो जसले तपाईंको नाम, गिलासमा, मेरो लालसाको ओसको चम्किलो बत्तीमा लेखेको थियो, र अहिले, उही हात जुन यसको साथ गायब भयो, र जसले अब नयाँ नामहरू सिर्जना गर्यो कि प्रेमले मार्ग प्रशस्त गर्यो, कि तपाईंको नाउँले उर्वर भूमिलाई बाटो दियो,  र कि आज पनि यो हिजो थियो, र हिजो यो आज गरिएको थियो, किनभने हिजो दुखद धुन थियो, तपाईंको नाउँले बुनेको छायाँमा, मलाई साथ दिने सबै भूतप्रेतहरूको छायाँमा, कि आज, जुन अहिले भनिरहेको छ, लाशको पराल र तपाईंको नामको अवशेषको साथ मैले एक चराको लागि पखेटा कोरेको छु, जुन अझै पनि तपाईं हो, तर एक शब्द पनि नबोली, मुक्त भएको छ र अब नयाँ उडानहरूको अनुभव गर्दछ,  प्रेम भन्ने नयाँ तरिकाहरू, यसलाई घरपालुवा नभएका पप्पीहरूको बीचमा चित्रित गर्ने। न त चराहरू फलेका थिए, न त पिँजडाहरू, कुनै नियम छैन र कुनै अलंकरण छैन। न त राजनीतिक रूपमा सही छ, न त पुराना संस्थाहरू । भिरालो ढलान पराजित भएको छ, पहिलेको गुनासोले तपाईंबाट बनेको त्यो अनाम चराको ट्रिलमा तारहरू बनाएको छ। हिजो मात्र तिमीहरू स्वर्गमा थियौ र ताराहरूले आफ्नो केश कोर्ने ठाउँ, हिजो मात्र, हिजो मात्र। अनि तपाईंको नाउँ, जो सँधै यति धेरै ले भरिएको नाम हो जुन कहिल्यै भनिएको छैन, एक धारा र एक स्रोत, एक नदी, एक सडक र एक पहाड भयो, र एक क्यानभासमा प्रतिस्पर्धा गर्यो जहाँ केहि पनि फरक थिएन।तपाईं के हुनुहुन्थ्यो र तपाईं के हुनुहुनेछ भन्ने कुराको सम्मिश्रण। अनि तिमी त्यो चरा हुनेछौ जसले मेरो केशमा बास गरेको थियो, जसले मेरो स्तनहरू लुकाउन तिनीहरूको गोलो बनायो, जुन आमाको गर्भमा निषेचित भयो र आज, पुरानो क्यानभास केवल एक स्मृति हो, त्यो विश्वासले मलाई र उसलाई समातेको थियो, र ब्रशमा झ्यालमा बादल के थियो जहाँ म अब तपाईंको नाम लेख्दिनँ,  जहाँ रसिलो गहुँको बीचमा चराहरूले तीन वटा क्लेफमा स्वतन्त्रताको प्रयोग गर्छन् जुन कोही पोषण गर्न कटनी गर्न आउँदछ। अनि मेरो पुरानो लालसाहरू जुन मेरो सामान्य थकान भयो, कि जिद्दी बहिरा कानहरूले तपाईंको नाम दोहोर्याए, केही प्रगतिशील तारहरू सिर्जना गर्न भेला भए, र ढलानको शीर्षमा, खुलासा हुन्छ र अचानक केहि पनि हुँदैन, कि यो आवश्यक मल, पानी र पीडा हो जसले हामीलाई बीउ हुनको लागि बिरामी बनायो,  बाटोको कुहिनाले काँटालाई इंगित गर्दछ, यसलाई मूर्त रूप दिनबाट रोक्न को लागी केहि पनि छैन, विचारको स्वतन्त्रताले मेरो साहसलाई हेर्नको लागि पुनर्स्थापित गरेको छ, हिंड्ने साहस र त्यहाँ कहिले पुग्ने छनौट। जुत्ता पुरानो छ, खुट्टा नयाँ छ, सपनाहरू पुराना छन्, विश्वासले नै तिनीहरूलाई पुनर्जीवित गरेको छ। अनि उनी जुत्ता फुकालेर पर्दामा पस्छिन् ।

मलाई थाहा छैन कि मेरो कायरताले फ्रस्टका रूपकहरूलाई मान्यता दिएको छ कि छैन जबकि हक्सलियन तलछटहरू अन्धकारमा जन्मेका थिए, तर मलाई थाहा छ कि पुरानो आर्केस्ट्राका वाद्ययन्त्रहरूले सत्य बोल्ने, पहरेदारबाट अलग हुने, क्रेटर र ज्वालामुखीलाई जीवन दिने, लुकेका प्रार्थनाहरू उजागर गर्ने, राम्रो मिश्रण गर्ने नयाँ कार्यक्षमतामा दासत्व पाएका छन्,  पर्याप्त पानी थप्नुहोस्, त्यहाँ एक तेज र झ्यालको सिसाबाट तेज सूर्य, यो महिला सबै कुराबाट छुटकारा पाउँछ, क्यानभासको अगाडि, ग्रीष्मकालीन परिदृश्यको पहेँलो भित्तामा आफ्नो पीठ झुकाउनुहोस्, तपाईंको मृगौलाबाट तपाईंको पसलीबाट उठ्ने पीडा, र तपाईंको उर्वर पेटलाई तपाईंको हातले समर्थन गर्नुहोस् जसले एक पटक झ्यालबाट तपाईंको नाम लेखे, मानौं तपाईंको नामका अक्षरहरूले उनको सपनामा खाडल खोलेका छन्, र कविता उतै जन्मिनेछ,  भुइँमा जहाँ तपाईंको नाउँ पुरानो पेन्टब्रशले कोरिएको थियो, र ठीक त्यहीं, पर्गोलामुनि,उसले आफ्नो कुहिनो लाई बाटोमा खुम्च्याउँछ, र यसको अगाडि, चौराहा, काँटा छ। छनौट जसले उनको जीवनमा बाटो बनाउनेछ। पानी फुट्छ, कुनै झोलामा तिनीहरू समावेश हुँदैनन्, रोदन विश्वासको शुद्ध गीत हो, कवितामा डुब्ने, कि रहस्य परिमाणमा होइन, तर अवयवहरूको गुणस्तरमा छ। अनि बच्चा जन्माएपछि, क्यानभासको कुनामा, जहाँ उनले तपाईंको नाम पुन: लेख्नु अघि, अब जाडो र अप्रिल लेख्छिन् र तपाईंको त्यो नाम शंका र एमनियोटिक प्रवाहको विभाजनमा मेटियो, एक हजार पानीको बहाव,नयाँ प्राणीहरूको जन्म भयो, एक लघु सूर्य, एक सौभाग्य आकर्षण, एक लेखक बिना एक सिम्फनी, जीवनको नयाँ पृष्ठहरूमा, यसले तपाईंको नाम पुन: लेख्न सक्छ, यसलाई रूप, स्वरहरू, स्वयंसिद्धहरू, प्रेम भन्न वा लालसा चिच्याउने अस्थायी अवस्थाहरूमा सीमित नगरी। पानाहरूमा दिउँसो चिया र आइतबार बिहान कफी लेखिएको थियो। तिनले तपाईंको डीएनएको नयाँ पुनर्जन्ममा मुस्कान कोरिन्, जुन तपाईंको छाला बीउ भएको छ र बगैंचाको भुइँ र आश्रय हो जुन कसरी नाश हुने थाहा थिएन।यसमा भविष्यको आशा गर्ने कुनै इच्छा छैन, बरु जीवन, सूर्य, आनन्द, बाल्यकाल, समुद्र, आकाश र वर्तमानको स्वाद लिने बच्चाजस्तो तिर्खा छ। क्रिया काल, विलोम र विराम चिन्हमा सीमाहरूको अनुपस्थित स्विंग। अनि थकाइ लागेको कुरा अर्कै थियो, मलाई कसले दिएको थिएन, फेरि कहिल्यै दिएको थिएन, न त विशेषणहरू, न निर्धारकहरू, न स्वरहरू न त अनिवार्यताहरू, र त्यो क्यानभासको चौराहाबाट एउटै बाटो कोर्नुको सट्टा, उनले एक केटी तरबूज कोरिन्,र आकाशमा जहाँ तपाईंको नामको साथ झ्याल एक पटक कोरिएको थियो, उनले आफैलाई पुनर्निर्माण गर्न रोजे, उनले यसलाई झ्याल बाहिर, बिना बाड वा बावजुद, न त अस्पष्ट न त न्यूनतम व्यञ्जनहरू, र त्यो क्यानभास समाप्त गर्न, पखेटाहरू यसमा कोरिएका थिए र कठोर भुइँमा उड्न सिकेका थिए, पुनरुत्थानवादी गन्तव्यहरू प्रस्ताव गरिएको थियो, उनले आफ्नो लागि सीमाहरू बचाए र तिनीहरूलाई एक नयाँ रूप दिए जुन तपाईंको नामबाट यसो भन्नु जस्तै हो,  अण्डाको सेतो भाग कडा, ब्राउन सुगर, पुदिना नथपिएसम्म बनाइयो,मोइमेन्टाको महलमा, दिउँसोको चियामा, तपाईंको सुगन्धको साथ एक सुन्तला, र नोस्टाल्जियाबाट यसले पहाडहरू र हावा र वास्तविक मानिसहरूलाई पनि बनायो, हामी एक पटक बगैंचाको वरिपरि घुम्ने जीवन, चिकनी र अँध्यारो चट्टानहरू, घरहरू, विषयहरू र व्यञ्जनहरू, फूलहरूको खाली फूलदानहरू, प्यान्सीहरू र रीतिरिवाजहरू फ्याँकिदिए,  ती दुर्गुणहरू र पूर्वजहरू जसले जरा गाडेका थिए र समुद्रमा, हरियो जनसमूह र मुस्कुराहटहरू निकालेका थिए र उनीभित्र एउटा गीत जन्मिएको थियो र स्वतन्त्रताको एपोथियोटिक उडानमा डुबेको थियो, लिली, ट्युलिप, बेगोनिया, हाइसिन्थ र रोइरहेका अन्जीरहरू, टिब्बाहरू र बौलाहाहरू, हर्मिट्स र प्यान्सीहरूको खुट्टामा हजुरआमा बिनालाई चित्रित गरे, जसले क्यानभासमा नरम सास फेर्यो, यो नयाँ मार्गको प्रेम, जो तपाईं क्यानभासको केन्द्रमा हुनुहुन्छ, पिंजडामा चरा होइन, न गिद्ध, न त चरा, न त मृत्युको पञ्जा वा रसातल,  न त भित्ताको बन्धन, न ब्रह्मचारी जेलहरू, न त समयसीमाको स्थायित्व, न त सरल दिउँसो प्रेमको बन्धक हो, किनकि यो भित्र तिर लालसाले भरिएको छ।तर बाहिर, यो पूर्ण स्वतन्त्रतामा उडान हो, पासपोर्ट बिना, वा नागरिक कार्ड बिना, वाकवाकी को गोली वा एन्टीडिप्रेसेन्ट बिना, प्रेम पखेटाको पर्यायवाची हो। हजुरआमा बीनाले प्रसूतिकर्ताको चियाका पातहरू पढ्छिन्, र उसलाई भन्छिन्, छोरी, यो अत्यावश्यक छ कि तिमी विश्वास र प्रेममा विश्वास गर, किनकि तिमी हजुरआमा हौ, कि तिमी त्यहाँ जे छ र जे छ, त्यो सबै छ, जुन तिमीले भनेको जस्तै छ, तपाईंको नामको स्मृतिमा के बाँकी छ, हक्सले जस्तै,  यसले नयाँ संसारलाई पुनर्जीवित गर् यो, पुरानो र पुरानोको त्यागमा ढिलो संयमलाई पुनर्स्थापित गर् यो  र यो भित्र, कुनै पनि थप विन्डो उनको हात प्राप्त हुनेछ, आफ्नो नाम लेख्न जो सबै थियो र सबै छ भन्न जस्तै छ, अब यो सबै छ कि स्क्रिनमा कोरिएको भोलि मा निर्धारित छैन। अनि मालीको हातमा उनले होसहरू ताने र आफैलाई उनीतिर ताने, मालीको लागि नलहरू घुमाए र रङलाई फिक्का पारे ताकि तिनीहरूको खोजी नहोस्। अमूर्त चित्रकला भविष्यको ग्यालरीको लागि तयार थियो।बाकसमा, नाजुक लेखिएको थियो, जुन भन्नको सूक्ष्म तरिका थियो कि, संसार विस्फोट भए पनि, क्यानभास भित्र, माली र पार्टुरियन्ट समयको लागि प्रतिरक्षा संवादमा जारी रहन्छन्।

Comentários

Mensagens populares