त्यो विमानमा नजानुहोस्

 


सपनामा जहिले पनि कुनै न कुनै तरिकाले वास्तविकताको एक वा एकभन्दा बढी पूर्वधारणामा फिट हुने कुनै न कुनै कुरा हुन्छ। जीवित हुनु र समानान्तर संसार पनि जीवित छ। र यतिसम्म कि हामी दुःस्वप्नहरूलाई खराब, विचित्र, अपर्याप्त सपनाहरू भन्छौं, मानौं हामी उनीहरूको असम्भाव्यता वा उनीहरूको अवस्था असम्भव भएको बारेमा कुरा गरिरहेका छौं, वा मानौं हामी भनिरहेका छौं कि यो हुन दिनु हुँदैन, किनकि सपनाहरूले अचेतनको डर बोक्छन्, लुकेका छन्, जसको ऊर्जा शरीर छ जसले हामीलाई प्रतिकार गर्दछ। वा यसले आकर्षित गर्दछ, चाहे सचेत रूपमा वा अन्जानमा, र कुनै न कुनै रूपमा हामी महसुस गर्दछौं कि कुनै न कुनै स्तरमा यसले पर्दाको एक सानो बिट अनावरण गर्दछ, एक बिन्दुलाई छुन्छ जसले हामीलाई भित्र जान्छ, सामग्री बुझ्न, कहिलेकाहीं डेजा वु, जुन हामी यसमा पाउँछौं, असंगतताको। 


- त्यो विमानमा नजानुहोस्, र यति धेरै पटक, हामी केहि हदसम्म, हामी बाँचिरहेका वास्तविकताको लागि केहि दूषित निष्ठा पाउँछौं। हामीले आफ्ना विचारहरू हेर्नुपर्छ। र त्यसपछि हामी सँग सपनाहरू छन् जुन दुःस्वप्नको विपरीत र अधिक अवास्तविक छन्, किनकि तिनीहरू तपाईंको आँखाखुला हुन्छन्, कल्पना र परी कथाहरूको स्थितिमा। तिनीहरूले आतंक फैलाउँदैनन्, केवल इच्छाहरू जुन सफल हुने सम्भावना छैन, कम से कम हामी उनीहरूको सपनामा। परमेश् वरसित हाम्रो दैनिक जीवनमा प्रवेश गर्ने र आफूलाई निन्दा गर्ने अनौठा तरिकाहरू छन् । र यो सबै तहमा हुन्छ। यो सपनाको संसारमा पनि। -त्यो प्लेनमा नजानुहोस्, म सुतिरहेको थिइनँ, किनकि मसँग समयको सही धारणा थियो, ओछ्यानमा शरीर, प्रवण स्थिति, पातलो कपासको पानामा अव्यवस्थित कम्बल, पीडाको वजन वास्तविक थियो र मेरो औंलाहरूमा झुकाव, साइनसाइटिसको धड्कन टाउको दुखाइ र फेरि आवाज

"त्यो विमानमा नजानुहोस्, र दस मिनेट पछि पनि, अझै पनि उही स्थितिमा, सातौंमा 5:15, जुन फेरि संसारमा आइतबार हुनेछ,र पृष्ठभूमिमा, मेरो हातले तकिया समातेको थियो, र अर्को अँध्यारोमा फोनको लागि घोप्टो परेको थियो, र यसले मलाई फेरि निदाउन असमर्थतालाई धोका दिएको थियो, त्यही आवाज जसले मलाई त्यो विमानमा नजान भनेको थियो, फेरि आफैलाई सुनिरहेको थियो, एक परिचित उच्चारणमा,

"त्यो विमानमा नजानुहोस्, र यो उही आवाज थियो जुन मलाई टनेल प्रतिध्वनिमा दोहोर्याइयो, कि यो कुतियाले तपाईंको भविष्यको साक्षी दिनेछ, त्यो कुतिया तपाईंको भविष्यमा हुनेछ, तपाईं हुनुहुन्छतपाईं मेरो सामुन्ने हुनुहुन्छ, र म फेरि एक पटक प्रयास गर्छु, कोठाको अँध्यारोमा, मेरो आँखा बन्द गरेर, र शान्तिको कल्पना गर्दै, मैले ल्याएको निद्रालाई मिलान गर्न, तर त्यो पूरा हुन इच्छुक छैन। म ओछ्यानबाट उठ्छु, अँध्यारोमा मेरो नोटबुक र कलम खोज्छु र लेख्छु

"त्यो विमानमा नजानुहोस्, र मैले भुइँमा खुट्टा राख्नु अघि, मेरो फ्लिप-फ्लपको लागि घोप्टो पर्नु अघि, म आफैलाई अर्को लेख्न बाध्य पार्छु, तलका रेखाहरूमा दृश्यमान छैन, तर अनुमान गरिएको छ,-त्यो कुतिया तपाईंको भविष्यमा हुनेछ!

र म अब हिचकिचाएन, मैले बिहान, लगभग बिहान, चिसो, अक्सिजन र ओसको बौछारमा, चिसो, लगभग चिसो, र म फेरि ढोका बन्द गरें, जबकि म पुरानो चेरीको रूखमा चराहरूले मलाई शुभ प्रभात भनेको सुन्छु। राम्रो बाथरोब लगाएर, कुखुराको छाला, सन्तुष्ट, कपडामा बस्छ। अर्को कोठामा, मेरो छोरा र उसको प्रेमिका, जेडको आवाज छैन। त्यसको ठीक विपरीत, मेरी आमाको कोठाको ढोका त्यसको छेउमा झुकेको छ। भान्सामा, चिसो दूधको सट्टा, म कफीको साथ तातो दूध र मक्खनको साथ अनाज रोटीको एक टुक्रा रोज्छु।  चेले हामको एक टुक्रा लिन्छ र म अर्किडबाट पानी पिस्छु। म मेरो कोठामा जान्छु र मेरो नोटबुकमा फर्कन्छु, अब खुला ढोकाको साथ। "त्यो विमानमा नजानुहोस्, र तल, त्यो कुतिया तपाईंको भविष्यमा छ, र म ती सामग्रीहरू बुझ्ने प्रयास गर्दछु जसले मलाई मेरो शान्त र अचेत निद्रामा पुर् यायो। र मेरो दिमागमा एक सफाई को जन्म भएको छ, जहाँसम्म कुतियाको सम्बन्ध छ, र म मान्छु कि मैले मभित्रको जनावरलाई नियन्त्रण गर्न आवश्यक छ, वा अर्कोतर्फ, एक दृष्टिकोणको रक्षा गर्न पर्याप्त जंगली हुन आवश्यक छ। अनि म त्यो परिचित आवाजमा दोहोरिएको वाक्यांशमा फर्कन्छु,- त्यो विमानमा नजानुहोस्, र क्लियरिंग एक सर्ट सर्किटद्वारा प्रतिस्थापित गरिएको छ, जुन वास्तवमा हुन्छ, मेरो घरको बिजुली प्यानलमा र कुनै इलेक्ट्रिशियनले पहिचान गर्न सक्षम भएको छैन, जसले बेडरूम र बाथरूममा सकेटहरू प्रदान गर्दछ जुन बेडरूममा अब कार्यात्मक सकेटहरू छैनन्। पृष्ठमा फर्कनुहोस्

- त्यो विमानमा नजानुहोस्, त्यहाँ दुई ब्याकप्याकहरू थिए। रेनकोटको झोला, कालो र विशाल, मेरो खुट्टा फ्रेममा सुख्खा छ, तर ब्याग समुद्रले भरिएको छ, सुत्ने ब्यागको बीचमा त्यसपछि म सुन्तला प्रतिबिम्बित बनियानहरू, धेरै, आकस्मिक लूटहरू देख्छु। मेरो छेउमा, दुई ब्याकप्याक हरू र कालो ब्याग जुन मैले फ्याँकेको छु र समुद्र यसको भित्र फेरि बढ्छ। म एउटा ब्याकप्याकलाई चिन्छु, मैले यसलाई अल्डरसटमा वा स्टोरिंगटनमा वा होर्शममा किनेको थिएँ, क्यान्सर अनुसन्धानको धेरै च्यारिटी पसलहरू मध्ये एकमा, र राम्रो तरिकाले प्याक गरिएको नीलो गद्दा पनि मेरो थियो। वाल्ट्ज पानीमा, तटको किनारमा। मलाई शंका लागेको थियो । के यो पुर्तगाली तट हुन सक्छ? प्लास्टिकका बोतलहरू सतहमा तैरिरहेका थिए, अन्य मलबेको साथ- त्यो विमानमा नजानुहोस्, भूमिगत कोरिडोरहरूमा आवाज हरू र तिनीहरूका प्रतिध्वनिहरू सुन्दै गर्दा, म कालो ब्यागलाई अतिरिक्त पानी हटाउनको लागि घुमाउँथें, तुरुन्तै छोड्थें, किनकि ब्याग भित्रका वस्तुहरूले तरल पदार्थलाई ब्यागमा फिर्ता निकाल्नेथियो। मेरो छेउमा अर्को मानिस पनि थियो र जहाज पनि त्यस्तै थियो। त्यो अस्तव्यस्तताको घाट थियो।अनि बाटो बिराएकोमा निरन्तर दुःख भोग्नुपऱ्यो। अनि मैले गिजोन र भालाडोलिडलाई सम्झें। साथै, त्यस समयमा यातायातको एउटा साधन छोडेर अर्कोमा प्रवेश गर्नुपर्ने आवश्यकता थियो। र अर्को। र तत्काल तृष्णाको कष्ट, ग्लोटिसमा, त्यो माध्यम गुमाउन र तपाईंलाई फेला नपार्ने लालसामा फसेको छ।मेरा खुट्टा सुकेका छन्, मेरो आत्मा ले सताएको छ। यो मेरो जीवन खतरामा थिएन। मेरो पीडा अरूसँग थियो, जो अरू हरू हुनेथिए, जो जोखिममा थिए, जसले जीवनउल्टो देखेका थिए, त्यो दुर्घटनामा र मेरा आँखाहरू मानिसहरूलाई खोजिरहेका थिए, तर ती मानिसहरू को थिए, जो म थिए, जसले पीडा र शून्यता उत्पन्न गरे। म फेरि चेतावनीमा गएँ।- त्यो विमानमा नजानुहोस्, र म बुझ्छु कि मैले जाने, यो गर्न, त्यो उडानमा हुनको लागि अपोइन्टमेन्ट गरेको थिएँ जहाँ चीजहरूले घटनाहरूको मोड लिएका थिए, र, त्यो भन्दा बढी, मैले देखेको दुर्घटना थियो, भविष्यको रूपमा, केहि चीज जुन आउँछ र जीवन भन्दा बढी मृत्यु ल्याउँछ, उपलब्धि भन्दा बढी दुःख, किनकि म शान्त समुद्र र यसको भाषा सुन्छु,  वस्तुहरू प्रकट गर्ने र हानि लुकाउने, 
- त्यो विमानमा नजानुहोस् र त्यो कुतिया तपाईंको भविष्यमा हुनेछ, कसैले मलाई चेतावनी दिन्छ कि मैले उड्नु हुँदैन, म फ्रायडलाई उडानको लागि र कुकुरको लागि आह्वान गर्दछु, र म किरीको अनुहार देख्छु जब म भान्सामा मेरो कफी पिउँछु, र मलाई थाहा छैन कि यो एक चेतावनी थियो वा यदि, एक चेतावनी भन्दा बढी, यात्रा नगर्न चेतावनी भन्दा,  बरु, यो मलाई बताउने एक तरिका हो कि मैले बोकेका सपनाहरू समाप्त गर्न को लागी एक समय सीमा छ र वास्तविक बन्न को लागी छैन, किनकि सपनाहरू वास्तविक वा वास्तविक हुन सक्छन्। कि कुतिया पूर्ण रूपमा एक चेतावनी हुन सक्छ कि मेरो कुकुरले मलाई आक्रमण गर्न गइरहेको छ, वा मैले मेरो पशु प्रवृत्तिहरू नियन्त्रण गर्नुपर्दछ, विभिन्न अन्यायहरूसँग रिसाउनबाट बच्नु पर्छ, वा अर्कोतर्फ, अन्यायबाट आफूलाई रक्षा गर्नुहोस्, मेरो कम मिलनसार, कम स्वागत योग्य, आफैलाई कम र मैले अपनाउनु पर्ने कुराहरूको अधिक। मेरो भू-भागको रक्षा गर्न, मैले सीमाहरू, सीमाहरू लागू गरेको छु, किनकि मैले पर्याप्त छ भनेर भन्न सकेको छु, सायद मेरो लागि मनोवृत्तिको सामना गर्न आवश्यक छ र केवल साथ मात्र होइन 
-त्यो विमानमा नजानुहोस्, विद्युतीय प्यानलले बोर्डमा तेस्रो बटन बन्द गर्दछ र मलाई यकीन छ कि छोटो हुन थाल्यो, किनकि मैले शावर नली परिवर्तन गरें। म अब सामान्य स्नान गर्न पहुँच छैन, टेलिफोन संग एक, र यो सबै भन्दा ठूलो भयो, क्याप्सूल माथि देखि दिन-प्रतिदिन सेवा गर्दछ, सिवाय जब हामी मध्ये एक बिर्सनुहुन्छ र हात स्नान गर्न फिर्ता जान्छ र त्यसपछि बोर्ड हुन सक्छ घण्टा र दिन कोठा मा कुनै पनि सकेट बिना र शौचालय चालू गर्न सक्षम भइरहेको छ। 
"त्यो विमानमा नजानुहोस्, र मलाई डर छ कि उनीहरूले मलाई भन्नेछन् कि उनीहरूले यहाँ वा त्यहाँ जानको लागि टिकट बुक गरेका छन्, मलाई जान निमन्त्रणा दिएका छन्, वा तपाईं जानको लागि कष्ट भोग्नुपर्नेछ, मानौं मैले बोकेका भविष्यवाणीहरू आत्म-चेतावनीको सपना भन्दा बढी थिए, र म त्यो विमानमा जान चाहन्नँ, र शायद कसैले मलाई चेतावनी दिनु राम्रो हुनेछ कि यो विमान उड्नु हुँदैन।  ह्यांगर छोड्नुहोस्, कार्यशालामा रहनुहोस्, न त पाइलटहरू न होस्टहरू, केहि पनि वा कसैले पनि यस उडानमा अनुसरण गर्नु हुँदैन। कि यो उडान रद्द, समाप्त, परिमार्जन गरिनु पर्दछ। कि कसैले ममा त्यो उडान रद्द गरोस् जसको लागि मैले तयार गरेको थिएँ, ब्याकप्याक र प्रोप्सको साथ, लालसाको अधिकताबाट, जसले मेरो सपनाको प्रवृत्तिलाई छोटो-सर्किट गर्नुपर्छ।
- नजानुहोस्, म जानेछैन, म बाहिर जाने छैन, म छैन, म झगडा गर्दिन। म लेखकहरूको पृष्ठहरूमा, पुस्तकहरूमा, धेरै पुस्तकहरूमा प्रचार ित एजेन्सीहरूको उडानहरूको लागि सपना स्वीकार गर्दछु र साटासाट गर्दछु जहाँ उडानहरू खस्दैनन् र आकाशलाई खुम्च्याउनमा सीमित हुन्छन्, यी हवाई करिडोरहरूमा, जुन म देख्छु जब म आकाशमा मेरो आँखा उठाउँछु, संसारको यो टुक्रामा जहाँ यात्राहरू ओछ्यानमा गरिन्छ, आँखा खुला र बन्द गरेर। मलाई कुनै चिन्ता छैन, किनकि अबहरू ममा उपहार बनेका छन् र म त्यो विमानमा जाँदैन। मेरो प्लेन उड्ने वाला छैन, यो यो ह्यांगरको भुइँमा रहनेछ जुन म ब्रह्मचर्य जेल भन्छु। अनि मभित्र बस्ने बर्बरले मेरो बराबरीमा संघर्ष देख्छ र आफू वा अरूलाई कुनै पनि हालतमा विरोध गर्न चाहँदैन, ऊ केवल वर्तमानलाई खोल्न चाहन्छ, आज विस्फोट वा विराम लगाउने टाइम बम बिना, कि आज वर्षा र भोलि मलाई थाहा छैन, कि आज महत्त्वपूर्ण छ र भोलि को साथ छोडिएको छ,  जति धेरै गत मंगलबार।


Comentários

Mensagens populares