A l'ordre del dia, els cicles de tancament

 


Plutó continua en ferotge oposició al meu Sol. Serro les dents i digrifico, mentre la Lluna, en la seva fase minvant, a la meva casa d'individualitat es creua amb els meus planetes personals, després d'haver passat pel meu Mart i ara creuant-se amb el meu ascendent. Vull què cony. Júpiter i Mercuri parlen, on Mercuri diu que és hora de deixar el tabac, arremangar-me i cobrar vida. I Júpiter li diu: No et preocupis, vell Hermes, et donaré tot això, tan aviat com comenci la meva retrogradació, no sé si amb aquesta noia, la cosa produirà els efectes. L'únic que realment creu en mi, en la meva capacitat i resiliència és el meu Mart que s'ha assegut, des que vaig néixer, a la casa del jo i no para de dir-me: ja n'hi ha prou, no creus? Quant més deixaràs que et mengin la peça? I els escolto a tots. La meva Venus es va divorciar de la Venus planetària, com: i jo? I sumo el que puc i ara començo a collir el que ja no em serveix. A la llunyania, a la meva 5a casa, veig Neptú fent un bonic trígono amb Kiron i Plutó, ho sé, ho sé! No necessito que em diguin res. Vaig a trencar tota aquesta merda interna. Tot el que hi ha dins, surt. Agafaré una enclusa i enderrocaré tota la casa. Llença la merda de les caixes, els vaixells de correus, els talismans i els tòtems que vaig recollir durant massa temps i tot passa per les finestres, per l'aire, desapareix en mil trossos. Saturn en Peixos fent aspectes, no amb el meu Saturn en Àries, sinó amb el meu Júpiter a la 3a casa, en Verge. No em parlis de verges, amb aquest stellium de planetes transpersonals, pesat a la 3a casa. Com puc arrossegar aquests pesos pesats, jo que necessito canviar els mobles de tant en tant, per alliberar energia?
Plutó, Urà i Júpiter a Verge, la puta Roda de la Fortuna que deu tenir el pes d'una de les arques buides de la mare de Sòcrates. Oh, si pogués, enviaria aquest mapa al llamp per trencar-lo, però no puc, i entraré a l'eclipsi amb Urà mirant-me i preguntant-me: aguantarà aquest ruc la novetat que li portaré? Jo, l'ase! No em moc. Em faig el mort. I només demano a Plutó que aguanti una mica més, això és tot el que demano. Que la meva migranya ha tornat, que l'acidesa ha tornat, que els fantasmes han tornat i estic arraulit, aquí en el racó del passat, vestit a prova de bales, vestit amb el bonic vestit de dissenyador, signat pel dissenyador més respectat, Déu Brahma. Bé, que plogui càntirs i navalles, que vinguin Zaratustra i el rei Nabucodonosor, Apol·lo i Hades, Cervantes i Sòcrates, per què no? Vine a tothom perquè només em posaré els guants de boxa, per estar realment preparat.

Mentrestant, llegia les notícies en diagonal. Des de les inundacions, des de les temperatures fluctuants que s'enfronten al mercuri, des de les guerres en nom de tot allò que no té res a veure amb la pau, que ho repeteixen en les seves veus per enganyar-se a si mateixos i als altres, que les vagues mataran uns quants més, que la fam serà la protagonista en moltes latituds i que Plutó és realment eficaç per netejar les masses de la població. Bé, la culpa de l'estat de les coses és Plutó i els immensos mercantilistes, la culpa dels fenòmens naturals és aclaparadora, però l'herba del jardí veí sempre serà més verda. 

Mart oposat al node Nord? Oh, c'um carago! No és un bon senyal, però intentaré sintonitzar una nova emissora, potser els sorolls es convertiran en música a les meves orelles!

Ves-te'n d'aquí. 


Comentários

Mensagens populares