Amikor megszólalnak a trombiták

 


Nyitva van a szemem, semmi sem fáj, sem a térdem, sem a csípőm, még szemüveg sem kell, hogy lássak. Új lény vagyok, nem ember, hogy az emberi lét egy olyan test túsza, amire már nincs szükségem. Nézem a virágokat, a színeiket, a kert mindig a végén jön, néha egy dallal, hogy illeszkedjen. Most, hogy semmi sem bánt, úgy érzem, hogy még táncolni is tudnék, mint fiatal koromban, amikor a test betegségek nélkül szórakozott, az élet örök játékában. Megszólaltak a trombiták értem és én, aki féltem, én, akinek ezek az érzéseim voltak, amelyeket végül nem tudtunk úrrá lenni, hogy furcsának találom az életet nélkülem, íme, aki továbbra is élek, mert igen, most úgy érzem, élek, most, hogy semmire sincs szükségem, már nem járok, hanem repülök, Az út, amely nem kő, nem föld, nem messziről nézve a csillagokat, és nem is képzelem el, hogyan fogok holnap felemelkedni, önmagammá vált, mert egy olyan dimenzióban járok, ahol nincs szükségem botokra, lábakra, nagyobb akaratra és szenvedésre ahhoz, hogy elérjem a szélsőséges kenetet. És a végletekig bennem, csak az öröm, a szabadság, ami az enyém, és a szeretet, ami innen sokkal nagyobb, a megkönnyebbülés és a buzdítás, az eksztázis és a szemlélődés.  


Az élet egy álom. Nézem őt komponált, bálázott, hideg, jeges, hiányzó, apatikus. Az ember alakjában, egy dobozban én vagyok, igen, tudom, hogy az vagyok, mert látom a családomat, a feleségemet összetörve. Arra a testre összpontosítanak, és én nem itt vagyok.Már elértem a kijáratot, a szabadság az enyém, mintha varázsütésre elvették volna tőlem a cipőt, amely egész életemben bántott, de egyáltalán nem fáj, sőt, most már tudom, hogy soha nem voltam csak az, hogy túléltem azt a testet, amely a föld dimenziójában nyomasztott. Élek, és ha van olyan kifejezés, amely illusztrálja azt, amit érzek, az boldogság és szabadság. Elértem a csúcsot és a spirituális tüzet. És én, aki nem tudtam, hogyan kell papagájozni azt, amit az egyház vigasztalásként kínált nekem, nem értettem őket, és elmerültem abban a gondolatban, hogy ha isten létezik, akkor érinthetetlennek, megközelíthetetlennek kell lennie, mint egyfajta büntető, kasztráló és fasz. De nem! Nincs emberi alakja, nem testi, hanem a fény és az öröm áldása. Ha tudnátok rólam, ahogy érzek, egy könnycseppet sem veszítenétek el a fájdalomtól, hanem a hála és a szeretet himnusza áradna belőletek. Visszanézek, mintha elbúcsúznék, viszlát asszony, hamarosan találkozunk, próbálom megtalálni az utolsó vigasztalásomat az emberi lény számára, aki elkísért ebben a szakaszban, amely véget ért, aki szenved értem és érte, de nem látnak engem, összpontosítva, ahogy a dobozra összpontosítanak, arra a nehéz és ruhás testre, amely mind díszes. És még cipőt is felvesznek, de már nincs szükségem semmire. Siralmakat, zúgolódásokat, zümmögést hallok, akik a fogukon keresztül beszélnek, attól tartva, hogy felébresztenek. Az arcok lefordultak, feltételezve, hogy fájdalmam van ebben a pihenésben. A földi élet tehát a születés és a zord időjárás növekedése közötti szünet, a fájdalommal járó napok derűs kibontakozása,ez az a szenvedés, amelyet elengedünk, amikor a galamb jön, hogy felemeljen minket és szárnyakat adjon nekünk, mert fent vagyok, szárnyakra van szükségem, látom, hogy eltávolodnak, amikor piszkot dobnak arra, ami én voltam, de nem vagyok többé.  A földi dimenzió szűk, nem is értékelik a nagyobb projekt panorámáját. Természetesen élni azt jelenti, hogy szemfoltok vannak, hogy a lélegzetet haszontalan kötődési szintekre toljuk. Nosztalgia nélkül távozom, nincsenek dicsőségek vagy kínzások a mennynek ezen az oldalán, kivéve a teljes szeretetet karok nélkül, az egyesülés ragályos örömét és azt a felfogást, amellyel korábban nem rendelkeztem, a szabadság dimenzióját, amely a feltétel nélküli szeretet szélessége, teljesen, víz, élelem, bármi nélkül. Egész vagyok koporsó nélkül. És amikor a föld kihajt, a nedv már elnyelte az öntött testeket, úgyhogy később, egy második, egy évezred, mit számít, hogy új emberek hajtsanak ki, az ott lévő porból. Gaia teste, ez a ház, amit elhagytam, ez a termékeny és nagylelkű méh, amelyből egykor élelmet merítettem, ugyanaz lesz, ami látni fog, hogy megérkezem, több idő, több tér, egy másik helyre, egy másik családba, egy másik ölbe, hogy újra egy test csapdájában és egy földi dimenzióban éljek. Nem, nem hiányzik, az a vágyam, hogy átöleljenek és átöleljenek az angyalok, a fény, ami bennem van, és semmiben sem szenvedek hiányt, itt tele vagyok. Ha megértenék, és nem lenne mitől félniük. A szenvedés földi dolog. Hogy a lelkem egy madár, és a nyáj, amely rám várt, hatalmas. 


Comentários

Mensagens populares