Օրակարգում, փակ ցիկլերը

 




Պլուտոնը շարունակում է կատաղի ընդդիմությունը իմ Արեւին: Ես ատամներս ճմռթում եմ եւ փորփրում, մինչդեռ Լուսինը, իր նվազող փուլում, իմ անհատականության տանը, իմ անձնական մոլորակների հետ է խաչմերուկում, անցնելով իմ Մարսի միջով եւ այժմ փոխկապակցվելով իմ համբարձման հետ: Ես ուզում եմ, թե ինչ է fuck-ը: Յուպիտերն ու Մերկուրին խոսում են, որտեղ Մերկուրին ասում է, որ ժամանակն է, որ ես թողնեմ ծխախոտը, գլորեմ թեւքերը եւ կյանքի կոչվեմ: Եվ Յուպիտերն ասում է նրան. Մի անհանգստացեք, ծեր Հերմես, ես ձեզ կտամ այս ամենը, հենց որ իմ ռետրոգրադացիան սկսվի, չգիտեմ, թե արդյոք այդ աղջկա հետ այդ բանը կբերի էֆեկտներ: Միակ մարդը, ով իսկապես հավատում է ինձ, իմ կարողությամբ եւ դիմացկունությամբ, իմ Մարսն է, որ նստել է, ծնվելուց ի վեր, ինքնության տանը եւ շարունակում է ինձ ասել. բավական է, չե՞ք կարծում: Որքա՞ն ավել կթողնեք, որ ձեր կտորը ուտվի: Եվ ես լսում եմ նրանց բոլորին: Իմ Վեներան բաժանվեց մոլորակ վեներայից, ինչպես. իսկ ի՞նչ իմ մասին: Ես ավելացնում եմ այն, ինչ կարող եմ, եւ հիմա սկսում եմ հնձել այն, ինչն այլեւս ինձ չի ծառայում։ Հեռվում, իմ 5-րդ տանը, ես տեսնում եմ, որ Նեպտունը գեղեցիկ տրինկ է պատրաստում Կիրոնի եւ Պլուտոնի հետ, ես գիտեմ, ես գիտեմ! Ինձ ոչ մի բան պետք չէ ասել: Ես կկոտրեմ այս ամբողջ ներքին խայտառակությունը: Ամեն ինչ, որ ներսում է, դուրս է գալիս: Մի անիվ եմ վերցնելու ու քանդելու եմ ամբողջ տունը: Դեն նետեք տուփերի կտորները, պաստառները, թալիսմաններն ու տոտեմները, որոնք ես հավաքել էի շատ երկար ժամանակ եւ ամեն ինչ անցնում է պատուհաններից, օդի միջով, անհետանում է հազար կտորների: Սատուրնը Փիսասում ասպեկտներ է ստեղծում ոչ թե իմ Սատուրնի հետ Aries- ում, այլ իմ Յուպիտերի հետ 3-րդ տանը, Վարդավառում: Մի խոսեք ինձ հետ կույսերի մասին, տրանսպիերալ մոլորակների այս ստելյումով, 3-րդ տան ծանրությամբ: Ինչպե՞ս քաշեմ այս ծանր կշիռները, ես, որ պետք է ժամանակ առ ժամանակ կահույք փոխեմ, էներգիա արձակեմ:

Պլուտոն, Ուրան եւ Յուպիտեր Վարդավառում, Բախտի անիվ, որը պետք է ունենա Սոկրատեսի մոր դատարկ դագաղներից մեկի ծանրությունը: Ա՜խ, եթե կարողանայի, ես այս քարտեզը կուղարկեի կայծակի սլաքին, որ կոտրեմ, բայց չեմ կարող, եւ ես կմտնեմ խավարում Ուրանոսի հետ, որը նայում է ինձ եւ կզարմանա. այդ էշը կպահի՞ այն նորությունը, որ ես նրան կբերեմ: Ես, է՛ն... Չեմ շարժվում... Ես խաղում եմ մեռած. Եվ ես պարզապես խնդրում եմ Պլուտոնին մի քիչ ավելի երկար պահել, դա այն ամենն է, ինչ ես խնդրում եմ: Որ միգրենս վերադարձել է, այդ սրտի այրվածքը վերադարձել է, որ ուրվականները վերադարձել են եւ ես վախեցած եմ, այստեղ՝ անցյալի անկյունում, փամփուշտ անպաշտպան հագած, գեղեցիկ դիզայներական զգեստ հագած, ստորագրել է ամենապատվավոր դիզայներ Աստված Բրահման: Դե, թող անձրեւի փաթիլներ ու պենկնիներ, թող Զարաթուստրան ու Նաբուգոդոնոսոր թագավորը, Ապոլլոնն ու Հադեսը, Չերվանտեսն ու Սոկրատեսը գան, ինչո՞ւ ոչ: Եկեք բոլորը, եւ ես պարզապես պատրաստվում եմ իմ բռնցքամարտի ձեռնոցները հագնել, իսկապես պատրաստ լինել:Այդ ընթացքում ես դիագնոնով կարդացի այդ լուրը։ Ջրհեղեղներից, սնդիկին անդրադարձող տատանվող ջերմաստիճանից, պատերազմներից, որոնք որեւէ կապ չունեն խաղաղության հետ, որ նրանք իրենց ձայներով կրկնում են դա՝ խաբելով իրենց եւ ուրիշներին, որ հարվածները մի քանի անգամ էլ կսպանեն, որ քաղցը շատ լայնություններում պրոտագոնիստ կլինի եւ որ Պլուտոնը իսկապես արդյունավետ է բնակչության զանգվածների մաքրման գործում: Դե ինչ, ամեն ինչի մեղավորը Պլուտոնն է ու անծայրածիր մերսողները, բնական երեւույթների համար մեղավորը անհաղթահարելի է, բայց հարեւան այգում խոտը միշտ էլ ավելի կանաչ է լինելու: 


Մարսը Հյուսիսային հանգույցի դիմաց: Ա՜խ, ում կարագոն... Լավ նշան չէ, բայց կփորձեմ նոր կայարանին հնչյունավորեմ, գուցե աղմուկները իմ ականջներում երաժշտության կվերածվեն!


Հանգիստ թող. 

Comentários

Mensagens populares